Tular Video Rakaman Dashcam Aksi Kejar-Mengejar, Gadis Ditahan Dan Diraba

Beberapa rakaman ‘dashcam’ yang dikongsikan di media sosial sejak semalam menjadi tular.

Rakaman tersebut menunjukkan kereta yang dinaiki m4ngsa sedang dik3jar oleh sebuah Proton Iriz yang datang dari belakang.

Walaupun berjaya meloloskan diri pada awalnya, mereka kemudiannya terpaksa berhenti selepas kereta mereka sekali lagi dihadang beberapa minit kemudian.

Kedua-dua lelaki yang menaiki kereta Proton Iriz tersebut bertindak agr3sif dengan memvkul cermin kereta dengan menggunkan topi keledar.

Melalui rakaman, jelas kedengaran m4ngsa meminta maaf dan merayu agar tidak diapa-apakan.

Rakaman juga menunjukkan m4ngsa telah dipegang di bahagian sensitif dan dipaksa untuk memberikan kad pengenalan.

Aksi mengejar yang penuh mendebarkan itu membuatkan netizen tertanya-tanya punca sebenar kejadian memandangkan tiada penjelasan yang dapat didengari dengan jelas.

Manurut Hamirul Hafizul yang berkongsikan video rakaman tersebut, mendakwa aksi yang menc3maskan itu berpunca dari dua sebab iaitu m4ngsa dik3jar kerana ‘berom3n’ di dalam kereta atau m4ngsa cuba dis4mun oleh kedua lelaki yang menaiki kereta Proton Iriz.

Netizen berpendapat kejadian k3jar-mengejar tersebut tidak sepatutnya berlaku kerana ia kelihatan sangat berbahaya.

Malah jelas mereka, walaupun kedua-dua pihak mempunyai masalah sekalipun, mereka seharusnya mengambil pendekatan yang lebih baik seperti berbincang dan membuat laporan polis.

Video Kejadian:

Sumber : FB Ridzuan Anaqie

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "Tular Video Rakaman Dashcam Aksi Kejar-Mengejar, Gadis Ditahan Dan Diraba"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*