Amat Yakin Najib Razak tak bersalah, penyokong 0KUIni telah meng4muk diluar M4hkamah

Pada hari ini, seluruh rakyat Malaysia dilihat saling ‘berperang’ di media sosial mengenai keputusan mhkamah tinggi terhadap pertudvhan kepada bekas Perdana Menteri Malaysia iaitu Datuk Seri Najib Tun Razak.

Dengan Pertuduhan yang dibacakan oleh Hakim Mohd Nazlan Mohd Ghazali di Mahkamah Tinggi, mendapati Datuk Seri Najib Razak telah bersalah terhadap semua tuduhan rasuah dan pengubahan wang haram dana sebanyak RM42 juta SRC International Sdn Bhd yang dihadapinya.

“Penyokong OKU meng4muk di luar mahkamah”

Sudah tentunya, dengan keputusan yang dibaca tersebut telah menimbulkan rasa tidak rasa kepuasan hati oleh para penyokong DS Najib sendiri. Sehinggakan, sebuah klip rakaman video yang ada memaparkan salah seorang penyokong beliau telah tular media sosial kerana mempertahankannya.

Apa yang agak menarik perhatian ramai orang adalah kerana penyokong tersebut dikatakan seorang wanita berstatus kan OKU sambil memegang kerusi roda dan mengamvk di luar mahkamah selepas tidak berpuas hati dengan keputusan tersebut

“Mana ada Perdana Menteri bela rakyat…”

“Kesian akak ni…”

Sudah tentunya, ramai yang menzahirkan rasa simpati terhadapi wanita berkenaan yang dianggap ‘tidak tahu-menahu’ tentang hakikat yang sebenar.

“Tapi hasil wang har4m lah”

Ramai luah rasa simpati

“Bersimpati dengan makcik ni”

“Alamak, akak salah kes ni kak…”

“Ramai yang berfikiran yang macam makcik ni”

Sumber: kecoh habis/trendingkini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "Amat Yakin Najib Razak tak bersalah, penyokong 0KUIni telah meng4muk diluar M4hkamah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*