Cliff Umar Jawab lsu t4tu, Dua lsteri.

PETALING JAYA – Belum red4 keh4ngatan mnggenggam kejuaraan dalam program realiti, Geg4r Vaganza musim ke-7 (GV7) malam tadi, penyanyi Cliff Umar terus dis4mbar kontr0versi.

Tid4k cukup dengan ucapan kemenangan ‘pa4nas’ yang dikec4m seperti tidak mengh0rm4ti prosedur 0perasi standard (SOP) apabila melantvnkan ayat ‘SOP is irrit4ting’, Cliff, 38, terp4ksa membuat penjel4san mengenai i$u tatv di bahagian badannya walaupun sudah memeIuk Islam sejak 14 tahun lalu.

Rasanya saya sudah jawab i$u itu dalam episod GV7 sebelum ini. Atas nasihat seorang ustaz, mereka kata tak perlu bu4ng tatv ini.

“Sebab kalau bvang memvdaratkan. Buk4n saya tidak pernah mencuba untuk bvang tatv. Memang pernah tetapi memang svsah dan amat meny4kitkan,” katanya kepada Kosmo! Online malam tadi.

Cliff atau nama penuhnya, Abdullah Umar Joseph Abdullah yang juga merupakan vokalis kumpulan Projek Pistol juga dih4mbat persoalan berhvbung statvs dirinya yang dikatakan mempunyai dua orang lsteri.

Penyanyi yang lebih dikenali sebagai Boy Clifford itu meneg4skan, dia hanya mempunyai seorang isterl n4mun masih mempunyai hubvngan baik dengan beka$ isterinya yang dicer4ikan empat tahun lalu.

 

“Begini sebenarnya, saya hanya ada seorang isteri n4mun masih mempunyai hubungan baik dengan beka$ isteri.

“Dengan beka$ isteri kami mempunyai tiga orang anak bersama. Isteri yang sekarang kami ada seorang anak. Saya dan bek4s isteri kekalkan hubungan baik demi anak-anak,” katanya.

Cliff mended4hkan, dia sudah bercer4i dengan lsteri pertamanya Zurini Abdullah, seorang bek4s pramugari pada 2016 dan berk4hwin semula dengan seorang wanita yang engg4n dided4hkan identltinya pada 2017.

Sumber:kosmo

Be the first to comment on "Cliff Umar Jawab lsu t4tu, Dua lsteri."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*