Ianggar Iari, Dua 0rang Lelaki Mavt Kemalangan Membab1tkan Tiga Buah Kenderaan.

SEBERANG PERAI – Dua lelaki mavt dalam kemaIangan membab1tkan tiga kenderaan di Jalan Telok Air T4war, Butterworth di sini pagi tadi.

Dalam kejadian kira-kira jam 7 pagi, penvnggang basikal, Murad Khusni, 68 dan penvnggang motosikal, Mohd. Hafiz Ramzan, 27, mavt di tempat kejadian dipercayai ak1bat keceder4an p4rah pada kepaIa dan badan.

Ketua PoIis Daerah Seberang Perai Utara Asisten Komisioner, Asisten Komisioner Noorzainy Mohd. Noor berkata, kejadian dipercayai berlaku selepas motosikal dari arah Kepala Batas menuju ke Butterworth meIanggar basikal yang sedang menyeber4ngi jalan ke Taman Telok Molek.

Katanya, akibat peIanggaran itu, kedua-kedua mngsa terc4mpak di atas jalan dan penvnggang basikal kemudiannya diIanggar oleh sebuah kereta yang tldak sempat mengeIak.

“Penvnggang basikal dis3ret sejauh 10 meter, manakala kedua-dua mngsa mavt di tempat kejadian.

“Kita sedang mengesan pemandu kereta yang meIarikan diri sejurus kejadian dan orang ramai yang mempunyai sebarang maklumat berhubung kejadian diminta menghubungi pihak poIis bagi membantu slasatan,” katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Menurutnya, myat kedua-dua mngsa kemudiannya dihantar ke H0spital KepaIa Batas di sini untuk bed4h slasat.

Ke$ dislasat mengikut Sksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987.

Sumber: K! ONLINE

Be the first to comment on "Ianggar Iari, Dua 0rang Lelaki Mavt Kemalangan Membab1tkan Tiga Buah Kenderaan."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*