“Kereta Langg4r Pokok Meng0rbankan Ank Bapa”

Seorang remaja lelaki bersama bapanya mavt selepas kereta Perodua Alza yang dinaiki mereka terbaba$ lalu meIanggar sebatang pokok di Jalan Felda Bukit Batu, Kulai, pagi tadi.

JOHOR BAHRU – Seorang remaja lelaki bersama bapanya mavt selepas kereta Perodua Alza yang dinaiki mereka terbab4s lalu meIanggar sebatang pokok di Jalan Felda Bukit Batu, Kulai, pagi tadi.

Komander Oper4si Balai Bomba dan PenyeIamat Bandar Baru Kulai Pegawai Bomba Kanan II KUP Firdaus Juritah berkata Pusat Ger4kan Oper4si Bomba Negeri Johor menerima panggilan kecema$an kemaIangan jalan raya itu melalui talian MERS999 pada 6.45 pagi.

“Seramai tujuh angg0ta bomba bersama satu jentera bergega$ ke lokasi kejdian dan mendapati pemandu kereta Mohamad Khairul Hasan, 34, dan anaknya, Mohd Khairil Akmal, 13, masing-masing ter$epit di kerusi pemandu dan penumpang hadapan selepas kenderaan mereka itu meIanggar sebatang pokok akasia,” katanya menerusi kenyataan hari ini.

Firdaus berkata kedua-dua beranak itu disahkan meninggaI dunia oleh pegawai pervbatan yang tiba di lokasi dan bomba kemudian bertindak mengeIuarkan mereka dari kereta tersebut dengan menggunakan peraIatan khas.

Beliau berkata may4t mereka kemudian diserahkan kepada p0lis untuk tind4kan selanjvtnya dan operasi memb4bitkan bomba kemudian tam4t sepenuhnya pada 7.30 pagi.

Sumber: BERNAMA

Be the first to comment on "“Kereta Langg4r Pokok Meng0rbankan Ank Bapa”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*