Tak Sanggvp Tengok lbu Sedlh, Zizi Kirana Janji Tak Pakai Sek$i Lagi.

Sin0nim dengan penampilannya yang sek$i sehingga digeIar bintang p0rno, bagaimanapun sejak kebeIakangan ini Zizi Kirana diIihat mula menjaga pemakaiannya. Malah, ramai netizen tertanya-tanya apabila Zizi tidak lagi berkongsikan gambar sek$i di Instagram.

Menurut Zizi, dia kini tldak lagi memakai pakaian yang mended4hkan bentvk badan selepas ditegvr oleh ibunya. Tdak sanggup melihat ibunya bersedlh, Zizi juga berazam untuk berubah ke arah yang lebih baik.

“Saya dapat nasihat dan tegvran daripada mummy, sebab sehingga umur saya 35 tahun dia tak pernah bagi nasihat yang panjang-panjang melalui mesej.

“Bila mummy mesej macam tu, saya pun terfikirlah selama ni saya kecew4kan dia ke? Saya n4ngis semasa baca mesej macam tu,” katanya.

Dalam pada itu, Zizi berkata ibunya turut berpesan untuk meIakukan pervbahan secara perlahan-lahan. Zizi juga berkata dia sudah berjanji pada ibunya untuk tdak lagi berpakaian sek$i.

“Mummy cakap tak semestinya kau kena pakai tudung, sebab mummy tak nak kau nanti tiba-tiba kau nak pakai tudung alih-alih esok nanti kau nak buka h4bis semua.

“Jadi saya janji kat mummy takkan pakai sek$i-sek$i lagi… saya berubah perIahan-Iahan, ” katanya kepada mStar Online.

Menurut Zizi lagi, dia juga telah memad4m gambar-gambar sek$i dan berpakaian terded4h yang pernah dimuat naik di Instagram sebelum ini.

Sumber:mstar

Be the first to comment on "Tak Sanggvp Tengok lbu Sedlh, Zizi Kirana Janji Tak Pakai Sek$i Lagi."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*