Sebulan dicari masih bebas, Sajat d4kwa polis ada kes lain lebih penting

Meskipun sudah sebulan di bu ru Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS), usahawan kontroversi Sajat nampaknya masih aktif di media sosial dipercayai membuat ‘live’ di akaun Instagram miliknya pagi semalam.

Menurut laporan Kosmo! Online, individu dipercayai Sajat itu bagaimanapun tidak menunjukkan wajah kepada warganet selain mengatakan dirinya dalam keadaan baik.

Malah, usahawan berusia 36 tahun tersebut menjawab beberapa soalan termasuk isu mvrt4d dan dakw4an bersem­bunyi daripada pihak JAIS dan polis.

“Kata kita mvrt4d, suka hati saja (buat t0hmah4n),” kata Sajat selepas tu lar sebuah video yang memaparkan dirinya seolah-oleh berniat mahu menukar agama, tiga minggu lalu.

Menerusi laporan sama, dia turut menafikan kononnya bersembunyi selepas wa ran tangkap dikeluarkan susulan gagal hadir untuk sebutan semula kes di mahkamah pada 23 Februari lalu.

“Bila masa (saya) menyorok. Muka cantik hendak menyorok? Merepek!,” kata pemilik nama Muhammad Sajjad Kamaruzzaman itu.

Selain itu, Sajat juga mend4kwa pihak berkuasa tidak mencari dirinya selain yakin polis mempunyai kes atau urusan lebih penting berbanding dirinya.

Difahamkan, itu adalah ‘live’ pertama Sajat sejak pihak berkuasa berusaha menjejakinya yang dipercayai menghilangkan diri sehingga gagal dikesan.

Sumber: Kosmo! Online (Zulkifli Manzor) & Ohmymedia

Be the first to comment on "Sebulan dicari masih bebas, Sajat d4kwa polis ada kes lain lebih penting"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*