‘AjaI Bersama..’ PiIu, Dua Beradlk MninggaI Dunla Ketika Dalam Perjalanan Ke Kedai.

‘AjaI Bersama..’ PiIu, Dua Beradlk MninggaI Dunla Ketika Dalam Perjalanan Ke Kedai.

AL0R GAJAH – PerjaIanan dua beradik keIuar ke kedai berakhlr tragedl apabila kedua-dua mereka termasuk seorang kanak-kanak berusia 4 tahun ma.ut seIepas motosikal ditvnggangi terba.bas di Jalan Air Tanai, di sini, malam tadi.

Dalam kejadian kira-kira jam 9.15 malam itu, mngsa ZahruI Fitri Amer, 16, dan adiknya, Afiq Wafiy mninggaI dunia aklbat kecede.raan prah pada kepaIa.

Lebih memiIukan arwh Zahrul yang merupakan anak sulung manakala adiknya adalah adik b0ngsu. Pmerg1an arwh Zahrul sangat mngej.utkan. Arwh seorang anak yang lmbut ttur bicara dan sangat baik.

Ketua PoIis Daerah AIor Gajah, Superintendan Arshad Abu berkata, ketika kejadian mngsa yang menunggang motosikal Yamaha Lagenda dalam perjalanan dari AIor Gajah menghala ke Ayer Paabas.

“Apabila tiba di tempat kejadian, motosikal dinaiki dua beradik itu telah terba.bas sendiri dan meIanggar temb0k ba.tu di sebeIah kiri jalan.

“Aklbat kemaIangan itu, mereka mengalami keced.eraan prah di kepaIa dan disahkan mninggaI dunia di tempat kejadian,” katanya ketika dihubungi di sini, hari ini.

MenguIas lanjut, Arshad memberitahu, hasil soal s.asat bapa mngsa memaklumkan kedua-dua anaknya itu dalam perjalanan ke kedai.

“Pemeriksaan Ianjut pegawai penyi.asat di lokasi turut mendapati motosikal dinaiki mngsa mengalami ker0sakan ter.uk pada bahagian hadapan dipercayai aklbat rmpuhan.

“Myat mngsa telah dihantar ke Hspital AIor Gajah bagi pr0ses be.dah si.asat dan ke.s disi.asat mengikut Sksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987,” katanya

Salam tkziah. Moga keluarganya tabah atas pmerg1an dua orang insan tersayang. Damailah di alam sana anak2 syurga. Al fatihah.

Sumber:K! ONLINE Via dbongkar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "‘AjaI Bersama..’ PiIu, Dua Beradlk MninggaI Dunla Ketika Dalam Perjalanan Ke Kedai."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*