Ismail Sabri Muat Naik Satu Gmbar, Sekali Pelakon Aaron Aziz Tnya Soalan Beratus Komen Masuk

Sebelum ini, penampilan Datuk Seri Ismail Sabri pada sidang media harian berkaitan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) menjadi perhatian.

Baju batik, berona ceria mahupun berwarna-warni yang dipakai oleh Menteri Kanan (Keselamatan) itu disamakan dengan kuih-muih, ais krim dan pelbagai manisan lain.

Begitulah kreatifnya netizen yang sentiasa mengikuti sidang media yang dikendalikan oleh ahli Parlimen Bera itu saban hari tanpa jemu, sehingga disambut baik oleh beliau sendiri.

Aaron Aziz jatuh hati

Seutas jam tangan dengan corak celoreng yang dipakai oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob menarik perhatian netizen termasuk pelakon, Datuk Aaron Aziz.

Menerusi satu hantaran yang dimuat naik dalam Instagram miliknya, Aaron atau nama lengkapnya Aaron Mustapha Aziz, 45, meluahkan rasa teruja dengan jam tangan bercorak ala t.entera yang dipakai oleh Sabri ketika sambutan Hari Kebangsaan 2021 hari ini.

Pelakon itu turut meminta b.antuan peminatnya untuk mencari maklumat tentang jam tangan tersebut.

“Abang nak tanya sikit. Siapa tahu ini jam apa? (merujuk jam tangan yang dipakai Sabri). Semua tahu kurta abang camo (singkatan untuk cam.ouflage iaitu corak celoreng ala t.entera), beg abang camo dan tudung isteri pun camo.

“Tengah menahan s.akit dekat h.ospital tiba-tiba nampak jam Perdana Menteri pakai. Nampak cantik pula,” katanya.

Menjengah dalam ruangan komen, pelbagai jawapan diberi oleh pengikutnya dalam Instagram tentang status jam tangan tersebut.

“Casio G-Shick GA-700CM,” ujar salah seorang pengguna Instagram.

“Submarine Watch. Ada tiga pilihan warna. Airforce (t.entera udara), Army (t.entera darat) dan Navy (t.entera laut). Jam yang Perdana Menteri pakai, saya pun ada,” kata seorang lagi pengikutnya.

Bagaimanapun, seorang pengguna Instagram memberitahu bahawa jam tangan yang dipakai Perdana Menteri tidak dijual sembarangan dan hanya dipakai oleh anggota t.entera dan polis sahaja.

“Pernah pergi sebuah booth menjual jam camo seperti ini. Tapi untuk tmentera dan polis sahaja. Nak beli kena tunjuk kad pengenalan. Tak pasti 100 peratus, tapi penjual yang kata begitu,” kata pengguna Instagram itu.

Difahamkan, pelakon filem Ombak Rindu itu kini berada di salah sebuah pusat peru.batan di ibu kota sejak malam semalam untuk mendapatkan r.awatan selepas diserang s.akit pada sendi tengkuk yang did.eritai sejak beberapa tahun lalu.

Kredit : Kosmo/IG via om

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Ismail Sabri Muat Naik Satu Gmbar, Sekali Pelakon Aaron Aziz Tnya Soalan Beratus Komen Masuk"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*