“Nk Gvgur Ja@Ntung Ni..” Eina Azman & Suaminya Skali Lgi Diuji, Dia Ade Minta Tolong Org Ramai..

ULANG tahun perkahwinan ketujuh pelakon Datin Eina Azman dan suami Datuk Paduka Kaiser Gurmeet Harden disambut su.ram apabila mereka di.sahkan po.sitif Co.vid-19.

Menurut Eina, 26, dua lagi pembantu rumahnya turut disahkan po.sitif vi.rus berkenaan pada Selasa.

“Dukacita saya ingin maklumkan saya, suami dan dua bibik (pembantu) iaitu Bik Mega dan Bik Na di.dapati po.sitif Co.vid-19… macam nak gu.gur jan.tung ni bila dapat keputusan sebab saya selalu buat ujian.

“Malah, minggu lepas saya dan suami baru saja buat ujian saringan sebelum pem.beda.han dan keputusannya ne.gatif. Saya tak tahu macam mana dalam seminggu saya boleh kena.

“Se.dih yang amat bila terpak.sa tengok anak Aubrey Karl buat ujian sa.ringan dengan me.nangis. Saya memang tak sampai hati tengok.

Eina dan suami lakukan pemeriksaan berkala di hos.pital bagi memeriksa tahap ke.sihatan.

“Sementara tunggu keputusan hati ni risau sangat fikir apa jadi kalau kena dekat Aubrey dan bibik-bibik. Macam mana nak handle? Ya Allah tak tahu nak cakap macam mana,” katanya menerusi laman Instagram.

Sementara itu, Eina memberitahu dia mula men.ga.lami ge.jala de.mam dan ba.tuk manakala suami pula berdepan de.mam pa.nas serta paras ok.sigen kurang baik.

Kalau sesiapa ada pen.galaman dengan Co.vid-19 tolong kongsi apa-apa petua yang boleh kami amalkan.

EINA AZMAN

PELAKON

“Sekarang saya dah mula de.mam pa.nas dan batuk cuma keadaan suami saya kurang okay sebab de.mam terlalu pa.nas dan ok.sigen turun naik. Setiap dua hari kami kena pergi hos.pital untuk jumpa doktor monitor dan X-ray.

“Hari ini pula ulang tahun kami jadi macam ini, Ya Allah memang hilang kata-kata. Apa-apa pun saya percaya ini semua ketentuan Allah dan kami terima dengan hati terbuka,” ujarnya.

Dalam pada itu, Eina memohon orang ramai mendoakan agar dia sekeluarga diberikan kekuatan dan ke.sembuhan melawan vi.rus berkenaan.

Eina dan suami sudah leng.kap dos vak.sinasi.

Malah dia turut meminta mereka yang pernah berhubung dengannya secara langsung melakukan ujian saringan secepat mungkin.

“Saya minta tolong semua doakan untuk kami sekeluarga bersama bibik-bibik semua kembali sihat seperti biasa… kepada sesiapa yang close contact dengan kami kalau rasa tak sihat tolong pergi swab test ya.

“Kalau sesiapa ada pengalaman dengan Co.vid-19 tolong kongsi apa-apa petua yang boleh kami amalkan.

Eina sambut ulang tahun ke-7 perkahwinan mereka.

“Anyway happy anniversary sayangku… tiada apa yang saya minta hanya doa nak awak sihat semula macam biasa. Stay strong we can do this together,” katanya.

Eina bergelar isteri kepada usahawan, Kaiser Gurmeet pada 31 Ogos 2014.

Pasangan ini dikurniakan dua cahaya mata kembar diberi nama Arianna Aubrey dan Karl Kareef

Sumber:mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "“Nk Gvgur Ja@Ntung Ni..” Eina Azman & Suaminya Skali Lgi Diuji, Dia Ade Minta Tolong Org Ramai.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*