“saya dah mula dem4m panas dan Batuk” Okslgen turun naik, Eina Azman & suami p0siti fC0vldl9..

Pandemik C0vdl9 di Malaysia ketika ini sememangnya berada di tahap yang membimbangkan. Mana tidaknya, ke-s p0sitif harian telah pun mencecah 5 angka dan sesiapa sahaja boleh dijangklti tanpa gejala.

Dengan pelbagai varlan yang masuk ke Malaysia, ia memberi gambaran betapa bahayanya wa4bak m4ut ini.

Menerusi perkongsian yang dimuat naik oleh selebriti wanita di Instagram, Datin Paduka Eina Azman baru sahaja memaklumkan yang beliau, suami dan dua orang pembantu rumah disahkan p0sitif C0vdl9.

Menurutnya, mereka sekeluarga memang kerap melakukan ujian sarlngan Covdl9 dan beliau sendiri yang baru keluar dari h0spital turut sudah melakukan swab test.

Namun siapa sangka dalam masa seminggu sahaja, vlrus telah menjangklti mereka sekeluarga. Namun begitu, Eina sedikit lega apabila anak-anak dan kakaknya disahkan neg4tif.

Lebih menyedihkan, beliau menerima khabar berita p0sitifC0vdl9 pada hari ulang tahun perkahwinannya yang ketujuh bersama Datuk Paduka Kaiser.

Menurut Eina, ketika ini beliau dan suami mengalami demam tinggi dan bacaan 0kslgen juga masih turin naik.

“Sekarang saya dah mula dem4m panas n dah start batuk. Cuma keadaan suami saya kurang ok sebab demam terlalu panas n 0xygen dia turun naik..” tulisnya

Jadi, beliau berharap orang ramai dapat mend0akan kesejahteraannya, suami dan bibik-bibik yang sedang menjalani kuarantin.

Moh0n d0a dari semua

Sehubungan dengan itu, Eina Azman mem0hon orang ramai untuk terus menjaga kesihatan dan melakukan sw4b test andai berasa tdak sihat.

“Saya minta tolong semua d0a kan untuk kami sekeluarga bersama bibik2 semua kembali sihat seperti biasa.

Kepada sesiapa yang close contact dengan kami if rasa tak sihat tolong pergi swab test ya. If anyone yang ada experience dengan c0vd tolong share kalau ada apa2 petua yang boleh kami amalkan..” tambahnya.

Sumber:transformasi

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "“saya dah mula dem4m panas dan Batuk” Okslgen turun naik, Eina Azman & suami p0siti fC0vldl9.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*