Letakkan Sabun Di Bawah Cadar Katil Anda Akan Rasai Hasilnya

Sndrom kaki gelis4h, yang juga dikenali sebagai RLS, adalah masalah yang biasa dan sering menyebabkan insmnia, kerana penderi ta hanya berputar di tempat tidur.

Klnik Mayo mengatakan lebih daripada 3 juta rakyat Amrka mender ita penyaklt ini dan tidak dapat disembuhkan. RLS adalah keadaan yang sangat tidak selesa yang ditunjukkan oleh kekej4ngan kaki yang dapat dijelaskan, seperti sensasl gatal yang hanya boleh diatasi dengan berjalan kaki. Sepakunkan kamu pada waktu malam.

Di samping kaki, kepala, lengan, dad4, dan bahagian bad4n lain juga boleh terjejas. Penyebab utama sindrom kaki gelisah ialah terdapat mas4lah dalam sistem sa raf, yang seterusnya akan membuat kaki berkedut dan bergerak dengan tidak terkawal.

Walau bagaimanapun, terdapat ubat semula jadi yang banyak orang percaya dapat menyembuhkan mereka.

Caranya ialah berdasarkan penggunaan sabun. Apa yang perlu anda lakukan adalah meletakkannya di bawah cadar. Walau bagaimanapun, ramai orang meletakkan sabun dalam kaus kaki sebelum meletakkannya di bawah cadar.

Tukar sabun setiap bulan, kerana sabun akan cenderung mengecvt dan kering jika 30 hari. Ia perlu menyemak keadaan dengan kerap, untuk memastikan sabun tidak kering dan tidak melepaskan ion, kerana jika ini berlaku, apa yang anda lakukan akan sia-sia.

Kuncinya adalah untuk mengekalkan sabun segar dan wangi sepanjang masa.

Jadi, jika anda menanggung kesakltan keadaan ini, cubalah untuk ini. Kaedah ini adalah sangat semula jadi, berkesan dan tiada kesan sampingan

Sindrom kaki gelis4h, yang juga dikenali sebagai RLS, adalah masalah yang biasa dan sering menyebabkan insomnia, kerana pende rita hanya berputar di tempat tidur.

Jadi, jika anda menanggung kesakltan keadaan ini, cubalah untuk ini. Kaedah ini adalah sangat semula jadi, berkesan dan tiada kesan sampingan

Sumber: mynetwork1998

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Letakkan Sabun Di Bawah Cadar Katil Anda Akan Rasai Hasilnya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*