Pakcik Tua Dihal4u Oleh Keluarga Kerana Memel0k Islam, Hanya Mampu Berteduh diluar Pagar Masjid.

Umat islam sering disajikan dengan kisah-kisah penghijrahan dan peng0rbanan saudara baru untuk memel0k agama islam. Namun, tidak semua mampu menyelami isi hatl dan men3mpuh dug4an yang dihadapi oleh seorang insan yang bergelar mu4laf.

Di Twit.ter, sebuah kisah mengenai pakcik mu4laf berjaya meraih perhatian ramai apabila seorang gadis berkongsikannya di laman tersebut. Lebih memeranjatkan, mu4laf berkenaan dibvang oleh seluruh ahli keluarganya setelah mengetahui dirinya mem3luk agama islam.

Menitis air mata kerana tak sangka ada yang ambil kisah

Menurut perkongsian gadis tersebut, pakcik mualaf ini sudah seminggu dibvang oleh ahli keluarganya sendiri.

Bertambah sayu, masjid yang terpksa ditutup menyebabkan lelaki berkenaan hanya mampu bermalam dan merehatkan diri di sekitar kawasan lapang berdekatan dengan tong sampah besar.

Sudah semestinya perkongsian gadis ini mengenai pakcik mualaf berkenaan menerima respon yang positif daripada para pengguna laman Twitter.

sumber: imuslimnetwork

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Pakcik Tua Dihal4u Oleh Keluarga Kerana Memel0k Islam, Hanya Mampu Berteduh diluar Pagar Masjid."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*