‘Pat4h Hat1 Dan Bawa diri? Saya Bukan Berhijrah Terus’ – Mawar Kongsi Perasaan Dia Lepas Fizo Dah Kahwin

” Tak sangka ia jadi isv pula..”

Itu kata-kata usahawan popular, Mawar Karim, 32, yang memohon maaf seandainya tndakan berkongsi gambar berdua dengan aktor Ashraf Muslim menerusi laman Instagram mengg.uris ha.ti mana-mana pihak.

Menurut Mawar, gambar berkenaan diambil ketika terserempak dengan Ashraf di kediaman salah seorang teman di Jeddah.

MaIah, akuinya, pertemuan dengan pelakon filem Ada Apa Dengan Dos.a itu berlaku secara tidak sengaja.

” Kami terserempak di rumah salah seorang teman di Jeddah. Ketika itu, saya baru sampai, manakala Ashraf sudah mahu beransur pulang.

” Secara jujur, saya tiada niat mengg.uris hat1 sesiapa. Lagipun, kami bukan baru kenal, sebaliknya sudah lama saling mengenali.

” Secara kebetulan, kami terserempak di tempat asing, jadi saya mengambil peluang bergambar dengannya.

” Bagi mengelakkan salah faham, saya sengaja meletakkan kapsyen tidak serius berbunyi ‘ana la thlatha’ yang bermaksud ‘saya bukan yang ketiga’, tetapi tidak sangka ia menjadi isu dalam kalangan ntizen,” katanya kepada BH Online.

Menerusi kapsyen tersebut, ntizen memahami bahawa Mawar barangkali bergurau bahawa dia bukan isteri ketiga Ashraf yang diketahui umum sudah mempunyai dua orang ‘bidadari’ ketika ini.

Dalam ruangan komen, terdapat juga ntizen yang mempertikaikan mengapa pemilik jenama tudung Fareeda itu memuat naik foto bersama suami orang.

” Kenapa kongsi gambar dengan semua orang itu?” soal seorang pengguna Instagram.

Balas Mawar: “Ada tuliskah do.sa atau kesal.ahan saya muat naik gambar ini?”

Dalam komen lain, Mawar membalas kenyataan seorang ntizen yang menudvh dia sengaja memuat naik foto tersebut kerana Iaparkan perhatian.

” Ini seorang lagi, apa yang salah masa? Saya perlu minta kebenaran awak dulu ke untuk pergi ke mana-mana?

” Saya ada kerja di sini. Ya, hanya perlu perhatian daripada Allah SWT. Sebab ini saya datang ke sini korban tinggalkan anakanda buat pertama kali,” jawabnya kepada wanita tersebut.

Difahamkan, dia dan Ashraf terserempak di Mekah dan kedua-dua juga sedang menunaikan umrah.

Gambar bersama Ashraf dimuat naik Mawar kira-kira lima hari lalu menerima lebih seribu komen dengan reaksi yang berbeza pengikut laman sosial.

Ada berpendapat tindakan Mawar tidak manis memandangkan status Ashraf sebagai suami orang.

Bukan pat.ah ha.ti sebab Fizo dah kahwin

Sementara itu, Mawar menafikan pemergiannya ke Tanah Suci Makkah bagi membawa hat1 atas pernikahan bekas suaminya, Fizo Omar dengan bekas pramugari, Fazeera Nazri Aziz, minggu lalu.

Sebaliknya, jelas Mawar, dia berada di Jeddah atas urusan kerja dan perniagaan. Dan kesempatan itu juga digunakan untuk menunaikan umrah.

” Pat.ah ha.ti dan bawa diri? Saya bukan berhijrah terus, sebaliknya ke Makkah atas urusan kerja. Buat kali pertama saya meninggalkan anak, Wan Maryam Wan Hafizol untuk tempoh lama dan pergi seorang diri.

” Sambil bekerja menguruskan hal dunia, saya tidak menyangka diberi peluang untuk muhasabah dan mendekatkan diri dengan Allah.

” Dari segi syarat, visa umrah memerlukan mahram. Tetapi, api saya bersyukur ini satu bonus sangat berharga apabila berpeluang menunaikan umrah ,” katanya terharu kehadirannya disambut dengan baik sehingga tidak terasa berada di negara orang.

Terdahulu, Mawar pernah mendirikan rumh tngga dengan Fizo pada November 2013, namun bercra1 pada 10 Julai 2019.

Hasil perkongsian hidup, mereka dikurniakan anak perempuan, Wan Maryam yang kini berusia empat tahun.

Minggu lalu, Fizo Omar selamat bernikah dengan seorang bekas pramugari, Fazeera Nazri Azrai, 25, dalam sebuah majlis tertutup di Jand4 Baik, Pahang.

” Saya jumpa isteri dekat somewhere (suatu tempat). Selepas itu kami berkenalan, berkawan dan bercinta di musim PKP (Perintah Kawalan Pergerakan)”. kata Fizo memdedahkan detik perkenalan dengan isteri.

Kata Fizo, dia berkawan dan mengenali hati budi wanita berusia 25 tahun itu selama lebih kurang setahun sebelum mengambil keputusan untuk menikahinya.

Sumber:bharian dan k0smo

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

 

Be the first to comment on "‘Pat4h Hat1 Dan Bawa diri? Saya Bukan Berhijrah Terus’ – Mawar Kongsi Perasaan Dia Lepas Fizo Dah Kahwin"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*