“Sebijik Weyh”- Zizan Razak Jumpa Iras Michael Ang

Zizan Razak antara nama yang cukup sinonim dengan lawak-lawaknya dan sering menghiburkan ramai. Ada sahaja perkara yang dikongsikan di sos1al media dan membuatkan ramai tertarik serta tertawa dengan perkongsiannya itu.

Walau bagaimanapun, terbaharu Zizan Razak berkongsikan satu foto yang memaparkan dirinya terserempak dengan seorang lelaki. Dalam perkongsian Zizan Razak jumpa iras Michael Ang itu kelihatan lelaki tersebut memiliki rupa seiras dengan pengarah drama terkenal tersebut.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Z I Z A N R A Z A K (@zizanrazak869)

Jika diperhatikan, lelaki ini memang ada iras Michael Ang. Malah apa yang lebih mencur1 perhatian ramai adalah di ruangan kapsyen Zizan menulis seperti berikut:

Perkongsian Zizan Razak di Instagram miliknya ini dan bertanyakan mengenai ‘kembar’ Michael Ang’ itu telah membuatkan warganet terhibur. Berikut adalah perkongsian penuh oleh pelawak ini:

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Z I Z A N R A Z A K (@zizanrazak869)

Ini pula antara reaksi ramai yang ditinggalkan di ruangan komen perkongsian Zizan Razak jumpa iras Michael Ang tersebut:

Sumber:HCL

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "“Sebijik Weyh”- Zizan Razak Jumpa Iras Michael Ang"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*