[VIDEO] “Tunduk la sikit..” – Bakal Pengantin Ditegvr Jalan Melvlu Depan Orang Tua

Namun, seorang wanita ini ditegur netizen selepas dilihat berjalan ‘melvlu’ di hadapan tetamu tanpa menundvkkan sedikit badan sebagai tanda hormat dipercayai ketika melangsungkan majlis pertunangannya.

VIDEO:

Menerusi satu posting di aplikasi TikTok, video berdurasi 18 saat itu memaparkan wanita tersebut yang mengenakan persalinan berona keemasan keluar dari sebuah bilik sebelum berjalan ke ruang tamu.

Selain meraih 473,100 tontonan, video berkenaan dihujani tegvran warganet yang kurang senang melihat bakal pengantin tersebut dengan mengatakan sudah pasti ada ‘mata-mata’ yang memandangnya ketika itu.

Bagaimanapun, menerusi kapsyen posting terbabit, wanita itu mengakui gementar ketika itu sekali gus membuatkan dirinya terus berjalan ke hadapan tanpa memikirkan perkara lain.

Justeru, terdapat juga segelintir individu memahami situasi dihadapi wanita berkenaan yang ‘nerv0us’ melalui hari penting sebelum melangkah ke alam rumah tangga.

Sumber: http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "[VIDEO] “Tunduk la sikit..” – Bakal Pengantin Ditegvr Jalan Melvlu Depan Orang Tua"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*