“Mustahil Tak Tahu Abang Dijemput” – Aaron Aziz Makan Atas Tong Samp4h!

Kegag4lan sebuah produksi menjaga kebajikan artis jemputan sewaktu penggambaran menjadi perhatian wargamaya ketika ini susulan perkongsian Aaron Aziz di laman Instagram.

Baru-baru ini, Datuk Aaron Aziz menerusi satu hantaran video di Instagram miliknya cur1 tumpuan ramai pihak apabila menjamah sebungkus makanan di atas tong samp4h bewarna kuning. Meskipun tidak didedahkan secara terperinci butirannya, namun situasi itu dipercayai berlaku semasa bintang filem ‘KL Gangster’ ini diundang ke sebuah program TV.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Aaron Aziz (@aarondwiaziz)

“Mustahil tak tahu….”

Menerusi kapsyen, beliau tidak menyal4hkan sebarang pihak kerana mungkin ia diuruskan oleh team baru. Namun apa yang buatkan Datuk Aaron Aziz terkil4n adalah cuma dirinya sahaja yang tidak diberikan sebuah ruang rehat khas. Sementara artis-artis undangan lain bukan saja diberikan bilik, malah siap ada tertera nama masing-masing lagi.

Susulanperkongsian, rakan artis terus menerus membanjiri ruangan komen dengan beranggapan bahawa tindakan itu sangatlah keterlaluan dan tidak berad4b. Rata-rata mereka menyatakan situasi itu tidak wajar berlaku kerana setiap tetamu perlu dihormati. Walau bagaimanapun, sikap sabar Datuk Aaron Aziz yang rileks jamah makanan di tempat sedemikian tetap dipuji ramai.

Sumber:applehijau

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "“Mustahil Tak Tahu Abang Dijemput” – Aaron Aziz Makan Atas Tong Samp4h!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*