Pemuda Panjat Pokok Terjatuh Digelakkan Monyet, “Manis Betul Ketawanya”

Mengambil hasil tanaman dari pokok yang tinggi kebiasaannya memerlukan bantuan alat seperti galah, atau pun dibantu oleh monyet untuk tolong petikkan buah. Malah di zaman teknologi hari ini tiada apa yang mustahil apabila manusia lebih kreatif dalam melakukan urusan harian.

Biarpun begitu, baru-baru ini satu video yang memaparkan seorang lelaki memanjat pokok untuk mengambil buah betik telah mencur1 perhatian ramai. Manakan tidak, kebiasaannya orang menggunakan galah untuk memetik buah tersebut jika pokoknya tinggi.

Selain itu, batang pokok betik yang halus dan tidak sesuai untuk dipanjat juga menyebabkan tiada orang s4nggup memanjatnya. Tapi melihatkan gelagat lelaki ini yang cukup beran1, memang luarbiasa sekali aksinya itu.

Apa yang lebih mencur1 perhatian ramai adalah apabila pemuda panjat pokok itu akhirnya terj4tuh dan digelakkan oleh seekor monyet. Gaya ketawa haiwan itu pun bukan main lagi! Berikut adalah perkongsian rakaman pemuda panjat pokok terj4tuh ini:

Perkongsian video pemuda panjat pokok terj4tuh tersebut oleh seorang pengguna Tiktok dengan nama akaun gobinrajbansi201 ini telah meraih lebih 11 juta tontonan dan 600 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai video ini di ruangan komen seperti berikut:

Sumber:HCL

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Pemuda Panjat Pokok Terjatuh Digelakkan Monyet, “Manis Betul Ketawanya”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*