[Terkini]’Mulianya Permerg1anmu Su..’Ketua Br1dge MusIimat Temui AjaI Ktika Mbntu Mngsa KmIangan.

Bayan Lepas : Dua lndividu ma.ut dalam kemaIangan di Jalan Sungai Tiram berhampiran Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang hari ini.

Difahamkan kemaIangan pertama berlaku pada jam 11.30 malam tadi membabitkan seorang lelaki bernama Faizal Abu Ba.kar dan mngsa kedua yang juga seorang wanita bernama Suhaila Zainol diIanggar oleh sebuah proton wira yang dipndu Iaju ketika Puan Suhaila Zainol cuba membntu Faizal.

Mengikut sumber awal mngsa pertama Faizal Abu Ba.kar dalam perjalanan memulangkan barang yang tldak habis untuk dihantar ke Hub Shopee Express Bayan Lepas lalu terlibat kemaIngan.

Arwh Faizal prgi ketika mencari rezeki buat isteri dan 3 orang anak anak beliau yang masih kecil. semoga isteri arwh tabah dan ku.at untuk menem.puhi du.gaan yang amat b.erat ini kehiIangan insan tersayang bergelar suami dan ayah pada anak anak.

Mngsa kedua Puan Suzila Zainol ingin membantu Faizal yang terlibat kemaIangan beliau bersama adik ipar beliau, namun mereka bertiga dirmpuh oleh sebuah proton wira dipandu oleh seorang angg.ota berunif0rm.

Puan Zainol dan Fizal mninggaI ditempat kejadian lmpak rmpuhan wira terbabit manakala rakan beliau cde.ra ptah kakl.

Semoga Allah merahma.ti kedua dua nya menerima ibadah mereka, seorang gigih mencari rezeki dan seorang lagi prgi dalam membuat kebaikan ingin membntu mngsa kemaIangan.

Ketika ini, pihak poIis masih menjalankan si.asatan di lokasi kejadian untuk mengetahui punca sebenar kejadian. Al fatihah utk kedua2 Allahyrham dan Allahyrhamah.

Sumber: penang kini, MG

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "[Terkini]’Mulianya Permerg1anmu Su..’Ketua Br1dge MusIimat Temui AjaI Ktika Mbntu Mngsa KmIangan."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*