Tul4r Harga Kailan Ikan Masin Cecah Rm18, Pengusaha Kedai Tampil Beri Penjelasan Macam Tak Logik Ak4l!

Selepas tul4r isu sotong dua ekor berharga rm100 kali ini timbul lagi isu kailan ikan masin berharga rm18 yang menjadi topik hang4t warganet.

KEPALA BATAS: Pengusaha restoran yang tul4r selepas menjual masakan kailan ikan masin berharga RM18 di sini tampil memberi penjelasan berhubung perkara itu hari ini.

Menerusi catatan yang dimuat naik di laman Facebook Anjung Ikan Bakar Nory, pengusaha berkenaan berkata, ins1den itu mungkin berlaku akib4t salah faham pekerjanya ketika menyediakan tempahan pelanggan.

“Kesil4pan kami mungkin juruwang tersilap ‘key in’ harga hidangan saiz L (besar) atau mungkin pelanggan memesan saiz L, tetapi, kru bahagian dapur sediakan kailan ikan masin itu dalam saiz S (kecil) berdasarkan gambar (yang tular).

“Jika pihak kami silap, boleh datang terus bertemu kami untuk menyelesaikan isu ini dan bukan ditularkan,” katanya.

RESIT bayaran makanan sayur kailan ikan masin berharga RM18 yang tul4r di dalam media sosial hari ini dipercayai dimuat naik pelanggan sebuah restoran di Kepala Batas, Pulau Pinang
Tambah pengusaha restoran itu, dengan penjelasan terbabit, pihaknya berharap dapat menyelesaikan isu tersebut dan memohon kerjasama pengadu terlibat untuk menghubungi mereka.

Malah, pihak restoran berkenaan turut memberi penjelasan mengenai harga masakan kailan ikan masin mengikut saiz iaitu S berharga RM6; M (RM12) dan L (RM18) dengan memaparkan gambar menu restoran.

Kelmarin tular di dalam media seorang pelanggan yang terkejvt apabila membeli sebungkus kailan ikan masin bagi seorang makan yang berharga RM18 di sebuah restoran di sini.

Pelanggan terbabit turut berkongsi gambar resit dan hidangan itu sambil mend4kwa harganya suk4r diterima biarpun reda.

Resit berkenaan turut memaparkan lauk ikan jenahak berharga RM90, sayur campur (RM9) serta ulam dan sambal (RM5) dengan nilai keseluruhan RM122. – UTUSAN ONLINE

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Tul4r Harga Kailan Ikan Masin Cecah Rm18, Pengusaha Kedai Tampil Beri Penjelasan Macam Tak Logik Ak4l!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*