Ramai kutvk imej Janggut suami Heliza Helmi, Akhlrnya Buka cerita sebenar kisah janggutnya

Tiada angin tiada ribvt, penyanyi dan aktivis kemanusiaan Heliza Helmi selamat bergelar isteri kepada seorang dan jutawan Datuk Seri Mahadi Badrul Zaman semalam.

Bagaimanapun, imej janggut Mahadi yang mencec4h paras pervt lebih mengvndang perhatian warganet kerana j4rang melihat seseorang berpenampilan seperti itu.

Selain dipuj1 meng4malkan dan membudayakan sunnah Nabi Muhammad SAW, ahli perniagaan berusia 39 tahun juga tldak terlepas daripada kata-kata ‘j4hat’ warganet yang mengvtuk imej tersebut.

Menerusi ci4pan di laman Twitter, beberapa indivu dipercayai kurang gemar bagi melihat imej ahli perniagaan itu selain ditvduh tldak secocok dengan Heliza atau mesra dipanggil Kak Ja.

Sementara itu, menerusi satu video di akaun TlkTok @produk.muslim.bmf, difahamkan ahli perniagaan dari Pulau Pinang itu sudah 17 tahun menyimpan j4nggutnya sejak berusia 22 tahun.

Meninjau ke ruangan komen, terdapat segelintir membldas semula kvtukan tersebut. Namun tidak kurang ada juga yang berterusan mempersoalkan imej Mahadi.

Terdahulu, pasangan itu bernikah di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Putrajaya dimana Heliza menerima mas kahwin berupa sebentuk cincin dan senaskhah al-Quran.

Sumber : omm

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Ramai kutvk imej Janggut suami Heliza Helmi, Akhlrnya Buka cerita sebenar kisah janggutnya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*