Baby menend4ng masa ‘live’ tel4tah Neelofa jadi tumpuan ramai- “Dia tgh ngemas…”

Sedar tak sedar, selebriti dan usahawan terkenal dengan panggilan Lofa atau Neelofa, 32, dikhabarkan bakal melahirkan cahaya mata sulungnya tidak lama lagi.

Meskipun tiada pengumuman rasmi mengenai keh4milannya itu namun ramai sudah berteka-teki bahawa pasangan sama cantik, sama padan ini bakal menimang anak pertama mereka.

Walau bagaimanapun, sekali lagi nampaknya gelagat bayi Neelofa yang aktif dalam kandungannya menarik tumpuan umum apabila satu video klip pendek memaparkan dia membuat live di platform Instagram, lalu dikongsikan semula menerusi akaun, Ainunumirah.

Hantaran video pendek yang dimuat naik pada mulanya Neelofa seperti biasa membuat perkongsian di IG live namun tidak semena-mena bayinya itu menend4ng.

Walau bagaimanapun, Neelofa terus bangun seperti saranan yang ditinggalkan menerusi ruang komen kepada dirinya itu dan dalam pada masa yang sama, telatah Neelofa itu dipuji comel oleh peminatnya.

VIDEO:

Melihatkan ruang komen juga, tel4tah comel Neelofa itu turut dihujani dengan respon berseloroh ramai terhadapnya dan kecantikan Neelofa nampaknya tidak terkecuali juga daripada berterusan dipuji ramai.

sumber:ttk

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Baby menend4ng masa ‘live’ tel4tah Neelofa jadi tumpuan ramai- “Dia tgh ngemas…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*