Ketua Pemuda UMNO Tiba2 Kena T4han, Permintaan Pak Cik Ini Buat Netizen Seb4k

Umum mengetahui berikutan pand3mik mel4nda negara dua tahun lalu, ramai yang terjej4s pendapatan sehingga ada dibu4ng kerja.

Namun, pelaksanaan program i-Lestari dan i-Sinar buat penc4rum ahli Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) sekaligus memberi sinar untuk mereka yang kes3mpitan hidup.

Baru-baru ini tular video di aplikasi TikTok @Malaysianupdatenews memaparkan seorang pakcik mer4yu dan men4ngis agar kerajaan membenarkan pengeluaran terakhir i-Citra sebanyak RM10,000 dari simpanan Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) kerana sudah terdes4k.

Katanya lagi, dia sangat memerlukan wang tersebut kerana perlu men4mpung kehidupan termasuk anaknya yang sedang belajar di universiti.

Rayunya lagi, itu adalah duitnya dan jika perlu menunggu hari tua kel4k tiada siapa tahu sama ada masih hidup lagi atau tidak.

Perk0ngsian video itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang turut seb4k mendengar r4yuan pakcik berkenaan yang terpaks4 mer4yu untuk mendapatkan duit sendiri.

Malah, ramai yang turut meminta agar kerajaan mendengar suara rakyat serta membenarkan pengeluaran terakhir itu kerana masih ramai lagi yang berdepan kesus4han

sumber:hmetro

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Ketua Pemuda UMNO Tiba2 Kena T4han, Permintaan Pak Cik Ini Buat Netizen Seb4k"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*