Ini nasib pemandu lal0k lepas sebabkan 4 beranak m4ut

Kuala Lumpur: Pemandu kereta pacuan empat roda yang terb4bit dalam kem4langan mengorb4nkan empat sekeluarga di Kilometer 2 Jalan Lebu ke Mempaga berhampiran susur ke Lebuh Raya Central Spine Road (CSR), Bentong dekat sini, kelmarin direm4n tujuh hari.

Ketua Polis Daerah Bentong, Superintendan Zaiham Mohd Kahar, berkata perintah rem4n terhadap lelaki berusia 44 tahun itu dikeluarkan oleh Penolong Pendaftar Mahkamah Raub, Yusri Wanu Saki.

“Perintah direm4n terhadap suspek dikeluarkan bermula semalam sehingga 4 Februari ini bagi membantu sias4tan.

“Kertas sias4tan sedang disiapkan dan suspek akan ditud.uh di mahk4mah secepat mungkin,” katanya dalam kenyataan ringkas kepada media, hari ini.

Kemal4ngan kira-kira jam 2.30 petang itu memb4bitkan kereta pacuan empat roda jenis Nissan Navara dipandu suspek dengan sebuah kenderaan pelbagai guna (MPV), Toyota Vellfire dipandu Mohd Nazri Hamid, 44 bersama isteri dan tiga anak.

Isteri Mohd Nazri, Raihan Mohamad, 43, serta tiga anaknya iaitu Ahda Dalili Mohd Nazri, 14; Ahmad Muaz, 7, dan Ahda Imtinan, 4, terkorb4n selepas terc4mpak keluar dari kenderaan akib4t rempu.han kuat.

Mohd Nazri yang juga guru Sekolah Kebangsaan (SK) Aring, Gua Musang, Kelantan berkata, mereka sekeluarga bersama abang iparnya, Mohd Zaid, 46, bertolak dari kuarters kediaman di Felda Aring 1, 10 pagi, kelmarin untuk menghadiri kenduri kahwin anak saudara isterinya di Kajang, Selangor.

Dua lagi anak Mohd Nazri, masing-masing berusia 11 dan 12 tahun terselamat kerana menaiki kenderaan berasingan dipandu Mohd Zaid.

Sias4tan awal polis mendapati, pemandu Nissan Navara dipercayai mel4nggar lampu isyarat sebelum mer3mpuh kenderaan m4ngsa dari hadapan.

Zaiham dipetik sebagai berkata, pemandu Nissan Navara disy4ki pos1tif d4dah jenis methapethamin dan opiat ceder4 di kep4la akib4t kem4langan itu.

Menurutnya, hasil pemeriksaan pihak polis dalam kenderaan dinaiki suspek turut menemukan satu tiub straw lutsinar berisi sy4bu dan semakan mendapati dia mempunyai tujuh rekod lampau berkaitan dad4h

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Ini nasib pemandu lal0k lepas sebabkan 4 beranak m4ut"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*