Dikejar Ke Wad Kec3masan, Pengasuh Aafiyah Sarat H4mil Jatuh Tersvngkur Dari ‘Motorbike’

Bagi peminat penyanyi nombor satu negara, Dato’ Sri Siti Nurhaliza pasti cukup mengenali gerangan wanita bernama Dayah Zubit. Dulunya bekas pelajar kejururawatan ini pernah berkhidmat sebagai pengasuh Siti Aafiyah selama 3 tahun.

Namun selepas berkahwin, dia tidak lagi bekerja selain sekarang perlu mengikut suami menetap di Terengganu.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Ridzuan razali (@are9ridzuan)

Baru-baru ini, Dayah dan juga suami sempat mengadakan sebuah majlis kesyukuran dan juga bersanding kerana tidak berkesempatan gara-gara pelaksanaan PKP. Wanita yang sedang sarat h4mil anak sulung tersebut kelihatan cukup manis berjalan ke pelaminan sambil turut dipimpin oleh si kecil Aafiyah.

Yang tak okay mummy dia sebab ada kec3deraan sikit kat kepala…Tapi still bersyukur sebab dah getting better

Walau bagaimanapun, terbaru wanita berusia 26 tahun tersebut dikatakan terpaks4 dikejarkan ke bahagian emergency akib4t tersvngkur selepas menaiki motorbike. Menerusi satu perk0ngsian di IG Story, Dayah bagaimanapun menjelaskan kini keadaan bay1 yang dik4ndung dalam keadaan selamat serta aktif.

Akan tetapi, dia sendiri mengalami keced3raan di bahagian kepala, siku, tangan, lutut dan juga kaki. Selain berterima kasih kepada suami dan juga ahli keluarga yang sentiasa menjaganya, ‘mak buyung’ tersebut meneg4skan akan berehat dan kurangkan aktiviti sementara tunggu hari untuk melahirkan.

Menerusi Instagram suami Dayah, Ridzuan Razali turut berkongs1 gambar mereka di dalam wad sebuah hospital di Terengganu

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Ridzuan razali (@are9ridzuan)

Walaubagaimanapun, menerusi perk0ngsian itu, suaminya tidak memberitahu sebab Dayah dikejarkan ke wad kecem4san tetapi rata-rata pengikutnya mendoakan kesihatan Dayah dan juga keh4milannya semoga sentiasa baik-baik sahaja.

Semoga ibu dan kandungan baik-baik sahaja yee…Rehatlah secukupnya nanti nak ber.anak memang perlukan tenaga yang luarbiasa kan? Semoga dipermudahkan urusan Dayah bers4lin nanti.

Sumber :Instagram Dayah Zubit

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Dikejar Ke Wad Kec3masan, Pengasuh Aafiyah Sarat H4mil Jatuh Tersvngkur Dari ‘Motorbike’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*