Neelofa, PU Riz dikurnia bayl lelaki. Gambar bayi ni masa kecil pula jadi perhatian

Kuala Lumpur: Pelakon dan pengacara Neelofa selamat mel4hirkan cahaya mata lelaki di sebuah pusat perubatan, di sini , jam 3.44 petang, kelmarin.

Suaminya yang juga pelakon, Muhammad Haris Mohd Ismail atau PU Riz melu4hkan rasa syukur apabila segala urusan bers4lin berjalan lancar.

Katanya, bay1 sulung mereka diberi nama Muhammad Bilal Muhammad Haris.

“Alhamdulillahirabbil’alamin. Puji dan syukur kami panjatkan kepada Allah SWT untuk segala berkat dan rahmat-Nya, isteri saya, Noor Neelofa Mohd Noor selamat mel4hirkan putera sulung kami pada 29 Januari 2022 jam 3.44 petang.

“Syukur Alhamdulillah, segala urusan dipermudahkan, kini isteri saya sedang berehat dan kami sedang melalui satu fasa yang sangat menggembirakan untuk kami sekeluarga,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Menurut Riz, mereka merakamkan jutaan penghargaan kepada semua pihak yang tidak pu.tus-put.us mendoakan kesejahteraan mereka.

“Saya dan Neelofa ingin mer4kamkan jutaan penghargaan dan rasa penuh bersyukur atas doa yang dikirim oleh anda semua. Terima kasih atas ingatan kalian sejak kami mendirikan rumah tangga sehinggalah kami menimang cahaya mata.

“Sebagaimana kalian mendoakan kesejahteraan saya dan isteri tahun lalu, mohon titipkan juga doa-doa yang baik agar zur1at yang berada di pangkuan kami ini mampu menjadi khalifah yang dapat memberikan kebaikan kepada agama dan negara,” katanya.

“Ni mommy Bilal”

Dalam pada itu Neelofa ada memuat naik foto ketika beliau masa kecil

Biasanya anak lelaki lebih ikut gen.etik ibu, apa-apa pun kita tunggu nanti bila Neelofa sudah bersedia berkongs1 foto anak mereka

Dalam pada itu, pihak pengurusan Neelofa memohon maaf kerana tidak dapat berkongs1 foto putera sulung kepada pasangan bahagia itu buat masa ini.

Neelofa dan Riz berkahwin pada 27 Mac tahun lalu.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Neelofa, PU Riz dikurnia bayl lelaki. Gambar bayi ni masa kecil pula jadi perhatian"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*