“Terima Kasih Maduku Datin Sri Noorhasimah Bagi Hadiah Set Gelang Berlian”- Zarina Zainuddin

Kalau sebut ‘bermadu, semua wanita tidak mahu dan minta dijauhkan. Siapa sanggup berkongsi suami kan! Namun, kalau itu sudah ditakdirkan, kita tidak mampu untuk menolaknya.

Bagi suami, mungkin ‘seronok’ tambah-tambah bila bercakap tentang poligami. Itu kelebihan lelaki yang memang tak boleh nak sangkal. Cumanya, kalau dah poligami, kenalah adil dalam memberi tanggungjawab pada isteri-isteri yang ada.

Begitu juga dengan isteri-isteri, kalau sudah ditakdirkan bermadu, terimalah dengan reda, Dia yang merancang sebaik-baiknya. Tak perlu merasakan diri kekurangan atau silap sampai suami cari yang lain tetapi percayalah semua ini ada rahmatNya.

Bagi pelakon Zarina Zainuddin pula tampil dengan cerita yang berbeza kerana telah hidup bermadu selama 25 tahun.

2 Tahun Simpan Hadiah Pemberian Madu

Menerusi muat naik Zarina di Instagram nya, pelakon ini mendedahkan sebenarnya hadiah tersebut diterimanya pada dua tahun lalu sebagai hadiah hari kelahiran.

Disebabkan rasa sayang nak potong dan memakai gelang mewah tersebut, pelakon ini membuat keputusan untuk menyimpannya.

Rakan Artis Dan Netizen Luah Rasa Kagum

Melihat perkongsian pelakon veteran itu di media sosial, ramai peminat dan rakan artis membanjiri ruangan komen dengan mengatakan rasa kagum mereka terhadap hubungan yang terjalin antara Zarina bersama madunya itu.

Sumber : zarinazainuddin via riverbed & News

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "“Terima Kasih Maduku Datin Sri Noorhasimah Bagi Hadiah Set Gelang Berlian”- Zarina Zainuddin"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*