Wanita K3rdil Travma, Bot Dinaiki Bersama Bayl Usia 36 Hari Hampir TerbaIik

Mangs4 banjir di Pantai Timur Semenanjung Malaysia dilihat semakin membvruk dengan lebih ramai yang telah ditempatkan di pusat pemindahan sementara.

Perk0ngsian-perk0ngsian m4ngsa banjir di media sosi4l telah membuatkan banyak pihak berasa b1mbang lebih-lebih lagi ada kawasan sudah terpvtus hubungan.

Situasi cem4s itu turut dik0ngsikan seorang pengguna Instagram yang juga wanita yang pernah viral kerana berb4dan kerd1l tahun lalu.

Syakila Norazma Amira yang sedang berp4ntang selepas mel4hirkan anak sulungnya dilihat menjadi salah seorang mngsa b4njir yang dipindahkan berikutan rumah serta kenderaan peribadi habis tenggel4m kerana bah tersebut.

Masih lagi dalam p4ntang

Lebih mencem4skan, ketika proses pemindahan, bot yang mereka naiki hampir sahaja terbalik dimana dia membawa bay1 berusia 36 hari.

Hal tersebut membuatkan wanita k3rdil itu sangat trauma kerana bot yang mereka sandar di pokok sedikit lagi terl1ngkup. Nasib baik ibunya sempat berp4ut dan masing-masing menang1s kerana pan1k.

Disebabkan itu, suaminya segera memindahkan bay1 mereka ke bot lain dan terus menuju ke pusat pemindahan.

Suami cepat cepat pindah baby

Dokumen diri dan harta benda terendam

Tambah wanita itu lagi, segala dokumen peribadi tidak dapat diselamatkan kerana air sudah memenuhi rumah. Ketika ini mereka hanya sehelai sepinggang dan bersyukur kerana masih ada yang sudi memberikan peralatan bayl seperti lampin dan susu buat anak.

Elektr1k dan air juga sudah diputvskan

Syakila Norazma Amira juga menjelaskan ketika ini bekalan air, elektr1k dan line telefon sangat terhad dan ada diantaranya sudah terpvtus.

Dia sempat memohon orang ramai mendoakan keselamatan ahli keluarganya kerana mereka meminta Syakila keluar dulu dari kampung bagi menyelamatkan b4yi.

Masih tr4uma ingat keja4dian bot hampir terl1ngkup

Dalam pada itu, wanita k3rdil tersebut juga sempat memohon m4af kepada mereka yang meminta untuknya membuat review produk kerana semua barang yang dikirim telah tengg3lam kerana banjir.

Dia juga mengucapkan terima kasih kepada semua yang memahami situasi dihadapi dirinya dan keluarga ketika ini.

Untuk makluman, Syakila atau Yaya menjadi perhatian ntizen apabila kisah percintaannya dengan suami yang berusia 20 tahun yang sangat istimewa. Ramai yang memuji suami kepada wanita tersebut kerana tidak memandang rupa paras atau keadaan fizikal Yaya.

Difahamkan, mereka berkenalan menerusi permainan secara dalam talian selepas beberapa bulan mengenali hati budi masing-masing.

Pada 25 Januari 2022, wanita tersebut selamat melahirkan anak pertama mereka di s4lah sebuah hospital di Terengganu.

Sumber: Instagram Buyaaaa

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Wanita K3rdil Travma, Bot Dinaiki Bersama Bayl Usia 36 Hari Hampir TerbaIik"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*