Zarina Anjoulie Meng4ku Ambil D4d*h, Kini Berada Di Bawah Pengawas4n Pih4k Berkuasa

Mahk4mah Majistret Seremban menjat.uhkan hukum4n dend4 RM4,000 terhadap selebriti sens4si, Zarina Anjoulie Lavocah Mohamad Fahizul atas pertudvhan memasukkan dad4h ke dalam badan pada Jun tahun lalu.

Majistret Mohd Firdaus Saleh menj4tuhkan huku.man berkenaan terhadap selebriti berusia 34 tahun itu selepas dia membuat pengakuan bersal4h pada Selasa.

Pendengaran k3s Zarina sepatutnya diadakan pada Rabu, namun peguam yang mewakili selebriti itu, Ahmad Faiz Munawar memohon kepada mahk4mah untuk diadakan lebih awal iaitu pada Selasa.

Perkara itu disahkan oleh Ketua Pol1s Daerah Nilai, Superintendan Mohd Fazley Ab Rahman kepada pihak media.

“Sepatutnya (kes) berjalan hari ini, namun peguam yang mewakili selebriti itu, Ahmad Faiz Munawar mem0hon kepada mahkamah untuk diadakan lebih awal iaitu pada Selasa (semalam).

“Selain didend4 RM4,000, mahkamah turut mengarahkan tertudvh menjalani pengawasan pol1s selama dua tahun dan jika gag4l memb4yar dend4 berkenaan dia berdepan hukuman penjar4 empat bulan,” katanya.

Bagaimanapun, Zarina telah membay4r denda itu.

Pihak pendakw4an dikendalikan oleh Timbalan Pend4kwa Raya, Hafizah Zainul Hashimi.

Terdahulu, Zarina did4kwa di Mahk4mah Maj1stret sama atas pertudvhan menggunakan d4dah jenis Methamphet4mine dan ujian saringan air kencingnya didapati pos1tif d4dah jenis itu.

Sumber: Mstar

Be the first to comment on "Zarina Anjoulie Meng4ku Ambil D4d*h, Kini Berada Di Bawah Pengawas4n Pih4k Berkuasa"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*