(VIDEO) Lupa Nak ‘Off Mic’, Pelajar K4ntoi Tengah Buat Ini Masa Kelas ‘Online’

Baru-baru ini tular di applikasi TikTok, satu hantaran oleh seorang pengguna dikenali sebagai Syasya yang berkongsl r4kaman video memaparkan kelas online yang dihadiri bersama rakan kelas yang lain.

Namun apa yang menarik perhatian orang ramai adalah apabila salah seorang rakan kelasnya terlupa untuk menutup mikrofon sewaktu menghadiri kelas tersebut.

Menerusi video tersebut, pelajar tersebut seperti sedang berada di kedai makan mamak apabila didengari sedang memesan teh tarik.


Menyedari perkara tersebut, pensyarah yang sedang mengajar dilihat terhibur dengan pelajar itu namun menegur supaya menghadiri kelas tersebut terlebih dahulu.

VIDEO:

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut terhibur dengan perkongsian video tersebut.

“Aku kalau masuk google meet setiap masa gel4bah takut ter on mic, walaupun dah off check balik,” tulis seorang pengguna TikTok.

sumber:beautifulnara

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "(VIDEO) Lupa Nak ‘Off Mic’, Pelajar K4ntoi Tengah Buat Ini Masa Kelas ‘Online’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*