[VIDEO] “Suka senyum mcm ibu…” Ramai Cair Tengok Tel4tah Ayash Affan Yang Dikongsi Oleh Neneknya

Kehidupan harian Shuib adalah sangat berbeza selepas kehilangan isteri tercintanya iaitu Siti Sarah Raisuddin. Anak bongsu yang kini membesar sudah 8 bulan selalu menjadi perhatian ramai. Tidak janggal lagi dengan nama Ayash Affan, pasti ramai yang mengenali anak kecil ini.

Seperti yang diberitahu Shuib sebelum ini, Ayash di jaga oleh neneknya iaitu ibu kepada Shuib, Salamiah Jalani di kampung dan 3 orang lagi anaknya dijaga oleh Shuib sendiri.

Dapat dilihat daripada Instagram nenek Ayash, banyak gambar dan video telatah Ayash yang dikongsi oleh ibu Shuib ini. Ayash dikatakan seorang bayi yang tidak banyak ragam dan menjadi peneman setia nenek.

Terbaru, ibu Shuib berkongsi satu video dimana gelagat Ayash kelihatan ceria walaupun sudah lewat malam. Ayash juga sudah pandai duduk dengan stabil dan suka senyum saat ditegur neneknya. Beserta dengan kapsyen ringkas oleh neneknya tapi mencvri perhatian ramai dengan telatah Ayash Affan ini.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh salamiahjalani (@amy_salmi)

Raut wajah Ayash dari mata dan mulut jelas kelihatan tak ubah seperti arw4h ibunya. Semoga sentiasa membesar dalam keadaan yang sihat dan sentiasa comel dan montel.

Menjengah ke ruangan komen, ramai yang meninggalkan pelbagai reaksi apabila melihat telatah Ayash tersenyum-senyum manis apabila ditegur oleh neneknya.

KOMEN NETIZEN:


sumber:ttk

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "[VIDEO] “Suka senyum mcm ibu…” Ramai Cair Tengok Tel4tah Ayash Affan Yang Dikongsi Oleh Neneknya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*