USTAZ KAZIM ELIAS Beritahu Sesuatu Yg Terjadi Pada Diri Dia Sekarang Selepas Banyak Cerita Yg Keluar Tentang Dirinya Dis1hir

Seperti sedia maklum, isu seorang penceramah bebas yang mengatakan dirinya telah disi hir, Datuk Mohd. Kazim Elias masih han gat dibualkan, malah sebelum ini terdapat enam individu tampil memohon ma af dan mengaku sebagai si pelaku.

Terdahulu, menerusi laman Facebooknya miliknya, beliau turut meluahkan rasa ke sal dengan beberapa individu yang dipercayai dari kalangan VIP yang mengambil kesempatan terhadap orang yang sedang ditim pa musibbah sepertinya.

Difahamkan, terdapat seorang individu yang didak wa bergelar VIP telah memberikan sumb angan berupa satu bon bernilai 1 juta Euro (RM4.7 juta) kepadanya pada 4 Jun yang lalu.

Terbaharu, juga menerusi laman Facebook, beliau sekali lagi meluahkan kel uh-ke sah mengenai penya kitnya yang masih belum sembuh dan jumpa penawar untuk sa kit yang dia hidapi.

Menerusi penulisan beliau di laman Facebook tersebut, Ustaz Kazim menyatakan bahawa dia sudah lama tidak bermimpi serta menikmati ‘lena’, bermakna beliau sudah lama tidak mendapatkan tidur yang ‘baik’.

Berikut kami sertakan penulisan penuh kel uh-kesah Uztaz Kazim mengenai peny akitnya yang seperti tidak berpenghujung.

Semoga beliau segera diberikan kesembuhan dan mampu untuk menjalani kehidupan seperti sedia kala serta dapat terus berdakwah.

sumber:siakap keli

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "USTAZ KAZIM ELIAS Beritahu Sesuatu Yg Terjadi Pada Diri Dia Sekarang Selepas Banyak Cerita Yg Keluar Tentang Dirinya Dis1hir"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*