[Video] “Jatuh Air Mata Jantan Aku” – Kejut2 Tak Nak Bangun, Rupanya Dia Pr4nk Aku

Kucing sememangnya merupakan haiwan peliharaan yang paling disayangi oleh manusia. Kawan rapat yang membuatkan kita tidak pernah bosan dengan mereka. Karenah mereka yang memang tidak terjangka itu membuatkan sesiapa juga tercuit hati.

Apabila kucing kesayangan yang menjadi buah hati kita melahirkan anak, secara automatik anak-anak kucing itu juga akan menjadi kesayangan kita tapi jika anak kucing itu suka berdrama dan berpura- pura mati mesti kita juga akan sedih dan merasa kehilangan.

Terkini sebuah rakaman video menjadi tular di media sosial sehinggakan ramai yang meninggalkan komen “terkena”. Video itu memaparkan seekor anak kucing yang longlai dan kelihatan seperti telah mati. Walaupun telah dipegang dan dikejutkan berkali-kali tetapi masih tidak ada sebarang respon.

Setelah beberapa kali dikejutkan rupanya anak kucing itu bukan m4ti tetapi sedang tidur, pemiliknya itu mulanya bersuara sedih dan seperti hendak menangis tetapi sebenarnya ianya drama sahaja anak kucing comel itu hanya suka tidur dan tidak ingin diganggu.

Menjengah ke ruangan komen, ramai yang meninggalkan komen terkena dan hampir menangis kerana ingatkan anak kucing yang sangat comel itu m4ti tetapi sebenarnya hanya tidur sahaja. Bukan sahaja netizen yang komen bahkan artis juga komen hampir menangis dan “terkena”.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "[Video] “Jatuh Air Mata Jantan Aku” – Kejut2 Tak Nak Bangun, Rupanya Dia Pr4nk Aku"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*