Ditamp4r Suami Ketika Beritahu HamiI & DitaIak Ketika Berpant4ng, Luahan Wanita Tabah Ini Und4ng Seb4k!

Tak kira anak ke berapa sekali pun, proses berp4ntang adalah antara tempoh yang paling suk4r untuk dilalui bagi ibu selepas mela hirkan. Ketika ini, sokongan daripada suami sangat membantu supaya mereka dapat mengharvngi waktu itu dengan baik tanpa sebarang ganggvan emos1.

Dis4ngka akan bahagia hingga ke hari tua, namun seorang wanita ini mempunyai kisah sed1h tersendiri mengenai rumah tangganya. Kenangan pahit itu diddahkan sendiri oleh Puan Nabiela di TikToknya beberapa hari lalu.

Dari saya awal meng andung sampai selepas mela hirkan, saya macam mengem1s perhatian suami

Sejak awal perkahwinan lagi, dia sudah diuj1 dengan perbuatan suami yang bersel1ngkuh dengan wanita lain diikuti sikap cvlas menjalankan tanggungjawab sebagai ketua keluarga.

Antara kejad1an paling menggur1s hati Puan Nabiela adalah ketika dirinya dit4mpar sejurus membuat kejvtan keha milan anak sulung mereka. Tidak bertahan lama, dia akhirnya ‘dilepaskan’ saat masih menjalani fasa berp4ntang.

Lepas seminggu bersa lin, baru dia unbl0ck WhatsApp saya…Jenguk anak tak sampai sejam

Tidak pasti apakah sebabnya, lelaki berkenaan ternyata eng gan mengambil peduli dengan berita zur1atnya yang selamat dila hirkan. Selepas datang ke Kelantan bagi urusan pendaftaran sijil lahir anak, dia ada menjenguk bay i tersebut itu pun tidak sampai 1 jam.

Kisah yang dik0ngsikan oleh wanita ini cukup membuatkan net1zen merasa seb4k. Walau bagaimanapun, mereka berharap ibu tunggal ini akan terus cek4l kerana setiap uj1an Allah pasti terselit hikmah terbaik.

sumber:erin sakura

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Ditamp4r Suami Ketika Beritahu HamiI & DitaIak Ketika Berpant4ng, Luahan Wanita Tabah Ini Und4ng Seb4k!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*