[VIDEO] “Idola g4dis-g4dis” – Hebat kau dik kecik-kecik lagi dah ramai peminat

Setiap orang mempunyai perwatakan yang berbeza, perbezaan itu adalah ditentukan dengan cara kita bergaul dengan seseorang atau sesebuah kumpulan.

Sesetengah orang tidak memerlukan kerja keras untuk diminati dan disayangi oleh sesiapa sahaja kerana dia mempunyai aura selesa yang membuatkan sesiapa sahaja selesa berkawan dengannya.

Bercakap mengenai aura selesa, sebuah rakaman video telah dimuatnaik di platform di media sosial apabila video tersebut memaparkan seorang budak lelaki yang disukai oleh ramai kawan-kawan perempuan.

Melihat kepada rakaman video itu, adik lelaki itu sudah menaiki motorsikal milik ayahnnya dan sekumpulan kanak-kanak perempuan melambai-lambai tangan mereka sambil mengucapkan selamat tinggal menunjukkan dirinya memang menjadi kegilaan ramai perempuan di sekolah.

Video:

IMG_2321

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai netizen yang turut menceritakan pengalam mereka juga kerana mempunyai anak yang suka berkawan dan selesa dibuat kawan. Ada juga yang berkata jejaka idaman malaysia kepada adik yang bertuah itu.

Komen Netizen:

Sumber sv

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "[VIDEO] “Idola g4dis-g4dis” – Hebat kau dik kecik-kecik lagi dah ramai peminat"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*