Peminat Tanya Dah Tinggalkan Dunia Glamor Ke? Ini Jawapan Saharul Ridzwan

Biarpun sudah lama tidak muncul di kac4 televisyen, pelakon Saharul Ridzwan masih mempunyai peminatnya yang tersendiri. Baru-baru ini Saharul menjawab persoalan peminat yang bertanya tentang status terkini dirinya dalam industri seni tanah air.

Tak tinggal industri seni

Pada Isnin, Saharul atau nama sebenarnya Muhammad Saharul Ridzwan Hashim membuka sesi ‘Ask Me Question’ bersama peminat di Instagram Stories miliknya.

Antara soalan yang diajukan oleh individu yang tidak diketahui identiti adalah mengenai perkembangan karier pelakon itu yang bertanya adakah Saharul sudah meningg alkan industri seni.

Abang dah tinggalkan industri seni ke?

Menjawab pertanyaan tersebut, Saharul memberitahu dia sentiasa ada di dalam industri dan menganggap bidang seni itu luas serta berada dimana-mana. Saharul kini dilihat semakin fokus dalam bidang perniagaan dan aktif mempelajari sunnah.

Untuk rekod, Saharul mendirikan rumah tangga dengan Qaabila Deena Emir Mohamed Akif Emir pada September 2016 dan pasangan ini dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu Muhammad Luth Ali, 5, dan Fateema Azzahara, 2.

Komen netizen:

sumber:ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Peminat Tanya Dah Tinggalkan Dunia Glamor Ke? Ini Jawapan Saharul Ridzwan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*