“Ini Semua Sebab Suami Dia Kaya..” Ger4m Dengan Mulut Puak4! Puteri Sarah Hantar Surat S4man F1tnah Kepada Net1zen

Tidak membiarkan dirinya terus dibvli, terkini pelakon Puteri Sarah Liyana memfailkan notis s4man f1tnah terhadap seorang individu yang didkwa bercakap perkara tidak benar tentang dirinya di laman sos ial.

Sarah, 37, berkata, tindakan itu dibuat sebagai satu bentuk pengajaran kepada warganet agar tidak membuat sebarang spekulasi tanpa bukt1 kukuh terhadapnya.

“Pengajarn kepada orang luar, jangan buat sebarang spekul4si berdasarkan apa yang anda lihat dan dengar tanpa bukti kukuh.

Sarah ambil tindakan terhadap individu buat fitnah.

Sarah ambil tind4kan terhadap individu yang buat fitn4h.

“Jangan buat f1tnah fasal saya dan sila jaga kata-kata serta keluarga sendiri,” katanya menerusi Instagram.

Tind4kan Sarah itu dilihat bermula apabila seorang pengguna media sos ial membalas satu kenyataan yang pernah diko ngsinya di media sosi al sebelum ini.

Beberapa komen yang diko ngsi oleh Sarah di media sosi al menunjukkan dia seperti diser4ng dengan kenyataan balas membu rukkan dirinya.

“Ini semua sebab suami dia kaya. Sebab itu dia pertahankan rumah tangga walaupun suami cur4ng.

“Isteri dia takkan lepaskan sebab suami kaya. Jadi apa-apa pun ‘peny0ndol’ yang sa lah. Terang-terangan dia tak nak dim4dukan dan prov0ke satu Malaysia untuk benci sk4ndal suami dia,” tulis komen berkenaan.

Sarah turut memuat naik n0tis sam4n terhadap individu itu di Instagram menerusi peguamnya, Natasha Basheer and Associate.

Jangan buat fitnh fasal saya dan sila jaga kata-kata serta keluarga sendiri

PUTERI SARAH LIYANA

PELAKON

Sementara itu, menerusi ruangan komen, ramai menyokong tindakan pelakon itu bagi mempertahankan dirinya.

“Ajar mereka dengan tindakan yang betul. Baru mereka tahu. Mengata tanpa tahu cerita sebenar apa yang dialami tuan ba dan.

“Fight for your right. Jangan jadikan benda sa lah itu normal. Peny0ndol dah tentu sal ah,” komen netizen.

sarah 2

Ira (kanan) didakwa menjadi orang ketiga dalam rumah tangga Sarah dan Syamsul.

Sarah sebelum ini telah mengeluarkan surat s4man terhadap aktres Ira Kazar yang didkwa menjadi orang ketiga dalam rumah tangganya dengan Syamsul Yusof.

Terdahulu, Sarah memulakan tindakan sman terhadap Ira Kazar yang didkwa menjadi orang ketiga mengg4ngu rumah tangganya dengan pengarah Syamsul Yusof.

Mhkamah Sesyen Sivil Kuala Lumpur pada 4 Julai lalu memerintahkan pelakon Ira Kazar yang didkwa mengg4ngu rumah tangga Sarah dan suami, Syamsul Yusof diperintahkan untuk berhenti mengeluarkan, menyebarkan dan menghantar sebarang kenyataan atau apa sahaja bentuk gangguan terhadapnya dalam media sosi al sehingga perbicaraan penuh k3s berkenaan.

K3s itu akan disebut semula pada 23 Ogos ini.

Sumber:Mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber