Awal pagi berkej4r ke hospital, Tajul pan1k isteri mengadu ses4k naf4s seperti ada orang duduk atas dada

ISTERI kepada penyanyi Tajul iaitu Nurul Shamieza Eddie terpak sa dikej4rkan ke sebuah pusat perub4tan di Kajang, Selangor pada awal pagi Selasa selepas tiba-tiba mengadu su kar berna fas.

Berkong si det1k cem4s yang berlaku, Tajul berkata, ketika kejadian dia sedang nyenyak tidur sebelum isteri mengej utkannya dalam keadaan pan1k tidak dapat bernafas.

“Ketika kejadian, saya sudah tidur dan tiba-tiba isteri kejutkan saya mengadu dia tidak boleh bernafas. Dia rasa seperti ada orang duduk di atas da danya.

“Tanpa berfikir panjang, saya terus bawa isteri ke unit kecem4san untuk mendapatkan raw4tan,” katanya ketika dihubungi mStar.

Pasangan ini dikurniakan dua cahaya mata.

Terdahulu, Nurul Shamieza berkon gsi keadaannya ketika menerima raw4tan di hospital berkenaan di Instagram.

Sementara itu, penyanyi lagu Izinkan Aku ini berkata, dia lega apabila isterinya tidak mengalami sebarang masa lah serius dan sudah dibenarkan pulang selepas beberapa jam dibawah pemantauan doktor.

“Sepanjang di hospital, doktor berikan ubat dan masukkan air. Syukur keadaan isteri sekarang semakin baik. Dia juga sudah dibenarkan pulang ke rumah,” ujarnya.

Tajul dan Nurul Shamieza mendirikan rumah tangga empat tahun lalu dan mereka dikurniakan dua cahaya mata iaitu Adriana Carisa dan Adrian Rifqy.

Sumber : https://www.mstar.com.my/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber