“Dalam Tak Semenggah..” – Men4ngis Di IG, Aliff Syukri Rupanya Pembayar Zakat Terbesar Di Selangor Hingga Cecah 1 Juta

Jutawan kosmetik terkenal, Datuk Aliff Syukri menzahirkan rasa gembira di hati apabila dia dilihat menan gis terharu di Instagram miliknya, semalam.

Ini berikutan Aliff telah dikurniakan penghargaan sebagai pembayar zakat terbesar dengan jumlah hampir RM1 juta pada tahun 2021.

Dia turut berkon gsi rasa gembiranya bersama peminat di media sosi al.

Hari indah buat saya dan isteri. Syukur hari ini Zakat Selangor beri penghargaan kepada kami sebagai antara pembayar zakat terbesar di Selangor dengan jumlah hampir 1 juta pada tahun 2021 hasil bisnes.

Kongsi Aliff Syukri lagi, ketika di awal pembabitannya dalam dunia perniagaan, dia hanya mampu bayar RM7 zakat setiap bulan namun menyimpan azam untuk membayar lebih jika sudah berjaya seperti hari ini.

Dia dalam pada itu turut memohon doa orang ramai agar terus berjaya dalam sebarang perniagaan yang diusahakannya agar dapat lebih banyak membantu mereka yang memerlukan.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen turut mengucapkan tahniah dan kagum dengan pencapaian anak kepada usahawan Rozita Ibrahim itu.

“Semoga Allah terus bantu Kri (nama panggilan Aliff) berjaya dan bagi lagi banyak zakat dan infak..Ya Allah senang hati mak Kri..” ucap bonda Aliff Syukri di bahagian komen.

Sumber: Beautifulnara

Sumber :viralkamipress

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.