Pernah Kenal Lelaki Pan4s Bar4n, Shila Amzah Minta Wanita Berhati-Hati

Meskipun berdepan keg ag alan rumah tangga, penyanyi Shila Amzah berkata dia tidak pernah menutup pintu hatinya untuk berkahwin lagi.

Baru-baru ini, perkon gsian Shila di Insta Story menjadi perhatian menjawab pertanyaan peminatnya mengenai ciri-ciri lelaki yang dianggap ‘red flag‘ dalam perhubungan.

Shila yang menjawab soalan itu berkata dia tidak suka dengan lelaki yang pan4s bar4n, kaki m4ki dan pukvl serta tidak mempunyai ‘common sense’.

Jawapan Shila itu mendapat sokongan daripada netizen lain yang mengakui ta kut jika berdepan dengan lelaki pan4s bar4n dan kaki pukvl.

Membalas perkongsian netizen itu, Shila berkata dia pernah berada dalam situasi itu dimana lelaki tersebut nampak romantik dari luaran namun tidak seperti yang disangka. Malah, Shila turut menitipkan nasihat supaya wanita di luar sana berhati-hati dengan lelaki seperti ini.

Terdahulu, Shila mendirikan rumah tangga dengan Haris Idraki Elias pada April 2018 namun disahkan bercer4i pada 8 Februari tahun ini.

Sumber : https://www.rotikaya.com/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber