Bakal suami mana tak sedlh “Lagi berapa hari akan bernikah,Tapi tunang telah pergi buat selamanya akibat…..” Al-Fatihah

Bakal isteri meningg4l ak1bat keros4kan organ dalaman.

Seorang wanita disahkan mninggaI dunia di Hspital Sultanah Bahiyah Alor Setar jam 9 malam semalam selepas bertrung ny4wa akib4t jngkitan kum.an dan ker0sakan 0rgan dalaman.

Lebih memiIukan arw4h Siti Nabilah Rashidi,22 tahun bakal melangsungkan majlis perkahwinan awal bulan september nanti.

Sbak perkongsian Amirul yang merupakan tunang dan bakal suami arwh di TikT0k miliknya malam tadi, Amirul dan Arw4h Siti Nabilah dijangka dinikahkan pada 09.09.22 hadapan majlis kenduri kahwin akan diadakan pada 10.09.22.

Punca sebenar saklt arwh Siti Nabilah tidak dapat dipastikan cuma di maklumkan arw4h mengalami ker0sakan pada Organ dalam disebabkan j4ngkitan kuman.

Moga Amirul kuat dan tabah dengan du.gaan yang amat berat ini. Jnazah akan dibawa kerumah keluarganya di Padang Sanai, Kuala Nerang kedah selepas segala urusan di H0spital selesai.

Pengurusan jenaz4h disempurnakan oleh Team Hang CangkuI dibawah Murtadha Dakwah Centre yang menyediakan Van Jenaz4h Percuma.

Sebak apa yang ditulis bapa saudara arw4h Mohamad Mat K0mando ” Saya bagi pihak keluarga Siti Nabilah, Mengucapkan ribuan terima kasih kepada Team Hang CangkuI.

Murtadha Dakwah Centre, Jasa kalian hanya ALLAH SWT yang mampu membalasnya,Terima kasih jugak kepada semua Yang mendoakan arw4h Siti Nabilah.

Arw4h seorang anak saudara yang baik, Tak s0mbong sentiasa bertegur dengan jiran jiran sekampung.Terima kasih semua .

Al fatihah…

Sumber Dan Rujukan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber