“Hero tamil 2035,” – [VIDEO] Gelagat Jebat Jayden ‘test’ memek muka buat ramai terhibur

Anak kepada Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila yang diberi nama Jebat Jayden ini sering sahaja mencvri perhatian ramai dengan gelagat comelnya. Apatah lagi anak kecil ini cukup bersahaja lagaknya biarpun dirinya dirakam oleh bapa dan ibunya yang rajin mengvsik ini.

Sebelum ini beberapa video telatah Jebat Jayden telah meraih tumpuan warganet. Dari sedang menyanyi, gaya berbual spontan dan sebagainya. Namun begitu, kali ini lain pula video yang dikongsikan di tiktok @mamusharnaaz.

Berdasarkan video yang tular di laman tiktok itu, Jebat Jayden dilihat sedang memegang satu alat permainan dan sedang ‘berbual’ dengan babanya.

Apa yang mencvri perhatian ialah celoteh Jebat Jayden yang menukar pelbagai jenis memek muka, apabila diminta oleh Shaarnaz Ahmad.

“Hero tamil 2035” tulis @mamusharnaazdi ruangan kapsyen.

Video:

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut baru sahaja dimuat naik dan ianya telah mendapat 33 tontonan, 10 tanda suka dan beberapa komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat Jebat Jayden.

Komen netizen:

Sumber: tiktok mamusharnaaz

Sumber : https://www.keramatviral.com/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber