“Best Dapat Boss Mcm Ni..”- Pandai Jaga Hati Pekerja, Fazura Dipuji Support Staf Beli Kereta Baru

Menerusi satu perkong sian di lama Tiktok, tular klip dimana Fazura menaiki sebuah kereta baru milik pekerja beliau. Klip tersebut menjadi perhatian netizen apabila sikap lemah lembut dan pandai mengambil hati pekerja beliau membuatkan ramai yang ingin bekerja bersama beliau.

Beliau yang kini bergelar isteri dan ibu kepada seorang anak perempuan itu sememangnya datang dari keluarga yang berada namun sikap rendah diri beliau itu membuatkan beliai dipuji.

Mengikut sumber yang diperoleh netizen, baru baru ini sa lah seorang pekerja beliau baru membeli sebuah kereta baru dan hal ini menjadi kec0h apabila Fazura menaiki kereta tersebut dan memuji ketekunan para pekerja beliau sehingga dapat membeli sebuah kereta.

Beliau yang merakam klip tersebut menyatakan ingin mengambil berkat dengan usaha para pekerja beliau dan hal ini membuatkan ramai terhibur dengan kecomelan yang dimiliki oleh Fazura.

VIDEO;

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh @cepatberita

KOMEN NETIZEN;

Sifat tanggungjawab seorang founder jelas terpam pang dalam diri Fazura dan membuatkan ramai yang ingin menjadikan beliau satu ikon hijabista yang berjaya.

Apa apa pun para peminat mendokan yang terbaik buat Fazura agar dapat meneruskan perjalanan dalam bidang perniagaan dengan begitu baik serta dapat menjadi seorang isteri dan ibu yang terbaik buat keluarga tercinta.

Sumber :IG / https://sinetronmalaya.com/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber