“Betul, Allah uj1 saya dengan suami”- Datin Nur Shahida akhirnya tampil bersuara

Terbaharu, isteri kepada usahawan sens4si, Datuk Aliff Syukri iaitu Datin Nur Shahida memaklumkan dia redh4 atas uj14n yang men1mp4 terhadap keluargnya susulan muzik video terbaharu suaminya, Baby Sayang yang mendapat pelbagai reaksi negati1 daripada umum.

Menerusi sebuah komen yang diberikan oleh sal4h seorang pengikutnya di instagram, individu tersebut memberi kata-kata semangat buat Shahida untuk terus kekal kuat atas dvgaan yang dialaminya pada ketika ini.

Balas Shahida kepada komen tersebut, dia bersetuju dengan pendapat yang dilontarkan oleh individu tersebut dan menegaskan setiap manusia mempunyai dvgaan yang berbeza.

Tambahnya lagi, dia menyifatkan dunia ini hanya lah tempat persinggahan sementara dan bukan tempat untuk orang ramai terus berehat dengan aman.

Terdahulu, kec0h di media sos1al apabila usahawan sensas1, dia tampil memohon maaf kepada umum terutamanya ahli keluarganya yang terpaks4 menanggung m4lu kerana perbuatannya dalam mempromosikan lagu terbaharunya, Baby Sayang.

Malah, perkongsiannya itu turut mengvndang pelbagai nasihat daripada net1zen, ibunya sendiri mahupun para ilmuan untuk menghentikan hasratnya melancarkan lagu tersebut kepada umum.

Susulan itu, Aliff nekad membuat kepu.tusan untuk berundur diri daripada media sos1al dan hanya mendiamkan diri sehingga kini selepas kontr0versi yang dicetvsnya.

Sumber :OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber