“Abang handsome Fattah takda, Dia untuk kakak Fazura je ye” – Nur Fazura

Siapa yang tak kenal dengan pasangan selebriti yaang sama cantik sama padan iaitu Fattah Amin dan Fazura, pasangan selebriti ini merupakan pasangan ideal yang selalu menjadi bualan kerana mereka berdua tidak pernah terp4lit dengan apa2 kontr0versi yang tidak baik sejak mereka berdua membuat keputusan untuk berkahwin.

Pasangan Fattah Amin dan Fazura sering kali berkongsi video mereka yang selalu bersama2-sama ataupun dengan anak perempuan mereka. Fazura antara selebriti yang selalu berkongsi video di laman aplikasi Instagram atau Tik Tok miliknya. Walaupun sekarang fazura lebih banyak berkongsi mengenai perniagaan tudung miliknya tetapi sesekali ada juga video mengenai keluarga yang dimuatnaiknya.

Terkini, Sebuah video telah dimuatnaik di Instagram Reels apabila kandungan video tersebut adalah jawapan fazura apabila ada seorang peminat yang bertanyakan tentang “Abang handsome Fattah” iaitu suaminya yang tercinta.

Apa yang menarik perhatian ramai adalah jawapan yang diberikan oleh Fazura iaitu abang handsome fattah adalah milik Kakak Fazura je yer, dengan secara berseloroh membuatkan ramai peminatnya tergelak dengan respon secara bersahajanya itu.

Perkongsian itu membuatkan peminatnya meninggalkan komen yang ramai tergelak dengan jawapannya yang bersahaja. Ada juga yang komen tak pernah tak lawak fazura ni.

Komen Netizen:

Sumber : https://www.instagram.com/gallerymzdrama/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber