Mamat Sepah Rindu Nak Beraks1 Dengan Jep & Shuib

Pelawak Mamat Sepah mengakui rindu untuk kembali beraksi di satu pentas bersama sahabat baiknya, Jep dan Shuib.

Memetik mStar Online, Mamat atau nama sebenarnya Mohd Noor Mura berkata hubungan mereka masih baik-baik sahaja namun tidak berjumpa kerana kekangan masa.

“Sebenarnya kami baik cuma waktu tidak mengizinkan untuk berjumpa sehingga Jep tu makan hati dengan saya kerana terpaksa tolak perlawaan untuk berjumpa atas faktor kekangan masa walaupun dia berdekatan dengan rumah saya.

“Buat masa sekarang ini biar mereka beri komitmen dengan program Sepahtu dulu… saya pula fokus kepada kerja hakiki, kadang-kadang rasa bersalah dengan Jep,” katanya.

Dalam pada itu, Mamat tidak menolak untuk membuat bersama dengan dua sahabatnya itu suatu hari nanti serta meminta kepada peminat untuk mendoakan perkara itu.

“Buat masa sekarang ini untuk bersama kembali memang tidak boleh atas faktor masa tapi saya minta kepada peminat… apa-apa pun doakan manalah tahu satu hari nanti kami akan disatukan atas pentas lain pula,” katanya.

Sumber : https://www.rotikaya.com/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber