Bayi 11 bulan Tak Sedarkan Diri, Bapa Terkilan Pengasuh Enggan Cerita Hal Sebenar

Ibu bapa tidak sedih apabila mendapat tahu anaknya yang masih kecil ‘pergi’ terlebih dahulu lebih-lebih lagi diusia muda.

Itulah yang dirasai oleh pasangan suami isteri ini apabila tidak menyangka kerenah lebih mesra berbanding kebiasannya disusuli dengan berita sed1h ketika berada di rumah pengasuh.

Bayl perempuan 11 bulan ditemui terbaring tak sedar diri atas lantai

Lebih memilvkan apabila mereka kehila.ngan ba.yi perempuan berusia 11 bulan yang didkwa ditemui terbaring di atas lantai rumah pengasuh dan tidak sedarkan diri.

Menerusi hantaran dikongsikan bapa ba.yi tersebut di Facebook, difahamkan ba.yi dikenali sebagai Delisha dilihat sangat mesra berbanding hari-hari kebiasaannya. Malah, tidak mahu renggang daripada mereka, suami isteri.

“Pada malam terakhir sebelum kejadian… anak saya kelihatan sangat mesra, tak seperti hari-hari lain dan tak mahu rengg4ng daripada saya dan isteri.

“Tak pernah berlaku seminggu terakhir setiap hari dia berjaga sampai lewat pagi iaitu tidur jam 5 pagi. Mungkin ingin bermain buat kali terakhir dengan papa dan mommy sebab waktu siang kami berdua bekerja.”ujarnya.

Saluran pernafasan tersvmbat, kesan leb4m di dahi & ret4k di dalam kepala

Tidak berdiam diri, bapa bay.i tersebut membawa bay.inya ke sebuah hospital bagi mendapatkan rawatan dan hasil pemeriksaan awal ke atas may4t Delisha amat mengejvtkan mereka.

Hasil pemeriksaan, doktor mengesy4ki saluran pernafasan Delisha tersvmbat, namun setelah melakukan pemeriksaan lebih lanjut, mereka menemui kesan leb4m di bahagian dahi, selain penemuan kesan ret4kan di dalam kepala.

Setelah itu, pengasuh tersebut kemudian ditanya sekiranya ba.yi tersebut ada alami sebarang hantvkan semasa berada di sana, namun bersungguh-sungguh men4fikan Delisha ‘ada’ tersvngkur atau terhantuk ketika dalam jagaannya.

“Doktor tanya kepada saya mengenai kesan leb4m tersebut dan saya tak tahu. Selepas itu, saya menelefon pengasuh mengenai kesan leb4m tersebut dan dia kata waktu hantar memang sudah ada. Sedangkan, waktu isteri hantar kesan itu memang tiada.

“Saya tanya sekali lagi, anak saya ada jatvh atau terh4ntuk. Pengasuh itu bersungguh-sungguh bagitahu tiada,”tulisnya dalam sebuah hantaran di Facebook.

Mungkin diapa-apakan budak2 lain

Mengulas lanjut, pasangan tersebut terke.jut apabila mendapat tahu pengasuh tersebut menjaga lapan budak sekaligus selain kini sedang ha.mil lima bulan.

Ternyata ia amat mengejvtkan mereka kerana semua perkara tersebut tidak pernah dimaklumkan oleh pengasuh tersebut sebelum ini. Dalam masa sama, pengasuh itu mengaku Delisha berkemungkinan ‘dibuat’ oleh kanak-kanak lain yang turut tinggal bersama-sama pada ketika itu.

Di akhir hantaran Facebook See Kay, pasangan itu mengatakan mereka redha dengan pemergian ba.yi perempuan mereka. Pun begitu, mereka tetap berharap agar individu bers4lah tetap dikenakan hukvman setimpal dan kes tersebut telah dilap0rkan ke pihak p0lis untuk sias4tan selanjutnya.
Sumber :Facebook See Kay

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber