Kontraksi 5 Minit Sekali, Bersalin Awal. Bella & Alieff Dapat Baby Kembar Merdeka!

Mendirikan rumah tangga, sudah tentulah kita mengharapkan agar ada penyeri dalam keluarga. Setiap pasangan pasti mahu menimang cahaya mata secepat mungkin. Sebaik sahaja dis4hkan ha mil, hati rasa teruja. Segala persiapan untuk menyambut kelahiran baby pun dibuat dengan rasa teruja kan?

Bercerita tentang keha milan dan kelahiran anak, tahniah diucapkan buat Alieff Irfan dan Bella di atas kelahiran anak kembar mereka hari ini. Selepas penantian selama dua tahun, akhirnya kini mereka bergelar ibu dan ayah!

Menurut perkongsian di IG story Bella, dirinya terpksa menjalani kelahiran melalui pembed4han kerana sudah mengalami k0ntraksi berulang sejak 8.30 malam semalam serta air ketubannya juga sudah ‘pec4h’.

Tambah Bella lagi, dia sepatutnya bersa lin pada 13 September yang akan datang tetapi tidak meny4ngka baby kembarnya dilahirkan pada tarikh kemerdekaan Malaysia.

“Tak sangka pulak dapat tarikh merdeka 31/08/2022. Alhamdulillah. Cantik sungguh aturan Allah SWT.”

Selain itu, Bella juga berterima kasih kepada semua yang mendoakan untuk dirinya. Bukan saja Bella, tetapi Alieff juga telah berkong si berita gembira tentang kelahiran anak-anaknya di IG story.

Influencer dan model, Intan Saleh juga turut melahirkan rasa teruja di atas kelahiran b ayi kembar Alieff dan Bella. Membahasakan dirinya sebagai Muksu, Intan mengucapkan kelahiran baby kembar kepada Belle yang dipanggil Along dalam keluarga.

“Alhamdulillah ya Allah.. Tahniah Along and Aliff, baby merdeka!! Tak sabar nak jumpa baby twin. Bertambah dah cucuku hihihiii.. Arhhh muksu sebak,” tulis Intan melalui IG storynya.

Juga sedang menunggu hari, didoakan supaya proses kelahiran Intan akan dipermudahkan. Buat Alieff dan Bella, tahniah sekali lagi di atas kelahiran baby kembar lelaki dan perempuan mereka. Mungkin selepas ini content di Youtube channel akan berkisar tentang baby mereka pula, tak sabar nak tengok. Selamat berp4ntang Bella!

Sumber : Pa&Ma

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber