Menang1s Teres4k-es4k, Netizen Harap Alyah Terus Ku4t!

Vide0 memperlihatkan penyanyi Datin Alyah merakam dirinya sedang mena.ngis yang dimuat naik di TikTok miliknya menarik perhatian peminatnya.

Tidak menyatakan punc4 dirinya mena.ngis, isteri kepada juri tetap program Gegar Vaganza iaitu Datuk Ramli MS itu berkata dia akan meng4lir mata setiap kali perkara yang sama terjadi.

“Benda ini memang selalu buat aku mena.ngis,” tulis Alyah di kapsyen vide0 tersebut.

Malah, Alyah turut meletakkan suara latar seorang lelaki yang memberi kata-kata sem4ngat untuk terus melalui segala caba.ran.

“Sayang, are you okay? Hidup ini akan selalu bagi you dgaan dan you kena tahu, yang dgaan itu untuk buat you jadi lebih kuat.

“Bukan kuat untuk hadapi dvgaan lebih besar,” katanya.

Suara latar itu merupakan original bunyi dari @motivasi_fiqsam yang digunakan pengguna TikTok sedang berdepan mas4lah.

@alyah81official Benda ni memang selalu buat aku nangis😭 #fyp #tiktokmalaysia #masukberanda #alyah ♬ original sound – motivasi_fiqsam

Perkongsian itu meninggalkan tanda tanya dalam kalangan net1zen di ruang komen.

Bagaimanapun, netizen tetap mendoakan agar penyanyi lagu Jutaan Purnama itu diberikan kekuatan untuk mengh4rungi segala cab4ran.

“Kita pernah rasa macam ini, setiap hari men4ngis tapi percayalah kita kena kuat. Insya-Allah nanti hati akan lebih kuat.

“Kadang saya nampak air muka Alyah senyum dalam meny0rok kesedhan. Semoga Alyah terus senyum sampai jumpa ke1khlasan dalam pilihan Alyah. Terus tabah ya,” komen netizen.

Sumber : Gempak

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber