“Bila Rasa Nak Bawa Kereta, Saya Overthinking” – Kemal4ngan Jalan Raya Buat Ikmal Amry Masih Tr4uma

Pelakon Ikmal Amry mended4hkan dia masih lagi tr4uma untuk memandu selepas terlibat dalam kemal4ngan jalan raya, awal September lalu.

Menurut Ikmal atau nama sebenar, Mohd Zulikmal Amry Ghazali, 28, buat masa ini dia memilih untuk berada di bahagian penumpang sambil dipandu pembantu peribadi.

“Buat masa ini, saya memang tak berani nak memandu sendiri. Kemana-mana saya pergi memang pembantu peribadi akan tolong hantarkan.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Ikmal Amry (@ikmalamry)

“Bila rasa nak bawa kereta, saya akan overthinking. Bila saya jalan kaki pun, saya rasa t4kut dan akan fikir bukan-bukan.

“Sebelum ini saya pernah kemal4ngan sendiri, tapi mungkin kali ini dengan anak kecil dan isteri, jadi perasaan risau dan traum4 itu masih kuat dan terbawa-bawa sampai sekarang.

“Lepas kemal4ngan, saya jadi macam anx1ety bila berjumpa dengan orang ramai. Memang perkara itu sampai sekarang menganggu dan mengh4ntui saya dan isteri sebab kami masih teringat-ingat apa yang terjadi,” katanya.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Ikmal Amry (@ikmalamry)

Terdahulu, Ikmal dan isterinya Najla Shamsul serta anak perempuan mereka, Cailie yang berusia sembilan bulan terlibat dalam kemal4ngan jalan raya pada petang 3 September lalu di Lebuh Raya Utara Selatan (PLUS) menuju ke Melaka.

Dalam kemal4ngan tersebut, kereta dipandu Ikmal berpusing sebelum terbalik.

Dia bagaimanapun bersyukur kerana mereka sekeluarga tidak mengalami sebarang keced3raan serius.

Bekas peserta Hero Remaja 2017 itu juga menambah, walaupun keretanya mengalami keros4kan tervk namun dia cuba berusaha untuk memperbaikinya meski bakal menel4n belanja yang agak tinggi.

“Kereta memang total loss tetapi saya usahakan juga untuk baiki sebab itu adalah kereta pertama saya… saya cuba untuk selamatkan.

“Kos baik pulih dalam anggaran RM75,000 juga guna insurans,” katanya lagi.

Foto:  Instagram Ikmal Amry

Sumber : https://www.mediahiburan.my/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber